1

25 1 0
                                    

Ertesi gün okula gittiğimde, ilk dersim resim sınıfındaydı. Benle pazartesi ilk dersi hep göz göze geçiren Kemal, resmen adını taşıyordu. Sarı saçları, masmavi takıldığım gözleri tıpkı Atam'ızın ki gibiydi. Çok fazla yakışıklı değildi ama ondan gerçekten hoşlanıyordum. Hani "sınıfın ineği" olarak nitelendirilen bir çocuktu.

Resim derslerinde genellikle takım olarak çalışırdık. Ve bugün de ne hikmetse Kemal'le takım olmuştuk. Resme olan ilgisi ve yeteneği , benim baleye olan ilgimden daha fazlaydı. Ben de çizim de fena değildim. Ve karakalem olarak flamenko dansçılarını çizmiştik. Çizimimizin yarışmaya katılacağını duyunca birbirimize sarılmıştık. Bir süre daha resimleri birlikte çizmeye karar verdik.

Saçma bir zil sesiyle yerimden kalktım ve Meryem'in sınıfına gittim. Onu , Cüneyt'le öpüşürken gördüm ve dikkat çekmeden Bedir'in sınıfına yol aldım. Uzun bir süre LYS hakkında konuştuk.

Bu miğdemi bulandıran konuyu es geçtim ve okuldaki Avrupa gezisine gelip gelmeyeceğini sordum. Bu gezi "Paris,Amsterdam,Berlin vs." başkentlere gidiyordu.

Aslında kısa olupta, uzun geçen bu teneffüs bitmişti ve herkes sınıflara koşuşturuyordu. Tam sınıfa geçerken kıvılcımlı gözlerle bana bakan Esra'ya bakıyordum.
Okula geldiğinden beri benden nefret ediyordu. Sanki onun hayatını elinden almışım gibi..

Ders bitiminden hemen sonra yemekhaneye koşturdum. Kemal bana bakıyor, ben ona bakıyor ve yaklaşıyordum. Ve ağzından çıkan kelimeleri sanki bana değilde en yakın erkek arkadaşına söylüyordu. " N-Naber kardeşim?" demişti.
----O an gözüne patlattığım yumruğun tadını çıkarıyordu. Soğuk su şişesini gözünde tutarak.Ve koşar adımla yanından uzaklaştım !!----
"Ee iyi-yim Kemal. Senden?" diye cevap vermiştim titrek sesimle. Esra tekrar yanımdan geçip , o kıvılcımlı gözlerle yanımdan geçmişti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gül KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin