Selam gökyüzünün parlayan yıldızları
Öncelikle kitabıma hoşgeldiniz
Buraya başlama tarihinizi yazarsanız sevinirim:)
Hikayeye başlamadan önce birkaç şey söylemek istiyorum.
Buğlem ve Barın hayatı boyunca çok zor zamanlar atlatmış kişilerdir. O yüzden yargılamadan önce kendinizi onların yerine koymanızı öneririm.
"Her şeyin geçip gittiğine, yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilirdi bizi?"
Mutluluk.
"Sahi neydi mutluluk. Aşk mı , dost mu , para mı mutluluk ne ki ? Evet mutluluk ailedir. Aile varsa çok şey başarırsın ama benim mutluluğum bundan tam 15 yıl önce bitmişti, sanırım bi daha da olamadım. Ben 12 yaşımda her şeyimi kaybettim artık eski mutluluğuma kavuşabileceğimi sanmıyorum."
Arden ve arkadaşının bizim eve gelmesinin üstünden nerdeyse yarım saat geçmişti Arya ile olan kavgamız devam ediyodu. "Anlıyosun dimi, bilerek yapıyo benim yıkılmamı istiyo ama ben tam tersini yapıcam." Kendi kendime sinsice gülümserken Arya bana şaşkınlıkla bakmaya devam ediyodu. "Ama sonunda yine sen üzülüceksin sende beni anlıyosun dimi canım kardeşim." Hep böyle olurdu ama bu sefer farklı olucağına emindim.
3 Yıllık ilişkim bi kaç ay önce bitmişti kötü şekilde ayrıldığımız, ilk aşkım hatta evlenmeyi düşündüğüm adam şimdi beni düğününe çağırıyordu artık benim sıram geçmişti şimdi üzülen taraf o olucaktı. Arya ne kadar gitmemi istemesede sözümden geri dönmeyeceğimi bildiği için pes etti.
"Anlat hadi planını aklında ne var." kendi kendime tebessüm ederken konuştum. "O düğüne sevgilimle gidicem." Odada Arden'in kahkası yankılanırken Arya bana şaşkınca baktı. "Oğlum senin sevgilin yok ki." diyere Arden gülmeye devam etti. Evet sevgilim yoktu ama 1 günlük sahte bi sevgilim olsaydı bundan zarar gelmezdi. Bakışlarımı odada gezdirirken gözüm bu gün yeni tanıştığımız Barın'a takıldı, o bana sessizce bakarken gülümseyerek ellerimi birbirine vurdum.
"Barın sevgilim olsana!" Barın ve Arden bana şaşkınca bakarken Arya sabır dilercesine kafasını havaya kaldırdı. "Yanee sadece 1 günlük oyun gibi bi şey, sadece o düğüne beraber gidicez zaten Mert seni tanımıyo." Barın'ın kaşları havalanırken konuştu "Tamam olur bana farketmez." Ben ona gülümserken o da bana gülümsedi. "Harika o zaman, ben odamdayım elbise bakıcam siz takılın birazdan gelirim!" Birşey demelerine fırsat bırakmadan, sevinçle odaya doğru ilerlerken cumartesi gününün güzel bi gün olucağını şimdiden tahmin etmiştim.
BARIN'DAN
Buğlem'in arkasından hayran hayran bakarken kendimi iyi hissetmiştim, eski sevgilisinin düğününe gitsekte en azından onla yakın olabilirdim, 2 yıldır beklemekten sıkıldığımı şimdi daha iyi anlıyodum, Arden'in dürtmesiyle düşüncelerden uzaklaşıp ona döndüm.
"Manyak mısın oğlum sen niye tamam dedin kıza." Belki bi yandan haklı olsada o düğüne gidicektim hayatımın aşkıyla yakınlaşmanın en mantıklı yolu buydu. "Çok istedi görmedin mi, hem o şerefsiz Buğlem'i ne kadar üzmüşse intikam istiyo ve biz o intikamı birlikte alıcaz." Gülümseyerek konuşurken Arya şaşkınlıkla konuşmaya başladı. "Siz yanlız Buğlem'le mükemmel bi çift olcaksınız." diyerek gülümsedi, bende gülümseyerek konuştum. "Umarım olucaz kardeşim, umarım." İki yıldır Buğlem'i sevmeme rağmen sevgilisi olduğu için karşısına çıkamamıştım, kafam da bazen saçma sapan planlar kurup çocuğu ortadan kaldırmayı bile planlasam Arya ve Arden buna engel olmuştu.
Ama artık dayanıcak daha fazla gücüm kalmamıştı, hem sevgilisi yoktu hemde beni hala tanımamıştı birbirimizden çok farklı bile olsak belki bana şans verebilirdi, vermese bile ben ondan vazgeçemezdim beni gülümseten sayılı insanlardan biriydi, benle konuşmasa bile.
-Buğlem-
Üzerimdeki derin yırtmaçlı siyah elbiseyle salona geri döndüm. "Eveeett bakın bakalım bu elbise nasıl?" Hepsi sessizce bana bakarken Barın sessizliği bozdu. "Mükemmel olmuşsun." Barın'a gülümserken Arden birden bağırdı "Kardeşime bak bee taş gibi mübarek!" kahkalarımız odada yankılanırken, konuştum "Gerçekten güzel dimi ve fazla abartılı değil." Barın tam lafa gircekken Arya konuşarak onu susturdu onların bu hallerinden kuşkulanırken Arya'ya odaklandım "Ben gerçekten elbisene bayıldım, sana da ayrı bi yakışmış." Arya gülümserken bende gülümsedim "O zaman size düğünde uygulanacak planımı anlatıyım."
Bölümlerde özel olarak karakterin giydiği kıyafeti göstersem sorun olur mu?
"Biz ilk olarak Barın'la biraz yakın olucaz hatta bence el ele girmeliyiz davet yerine." Barın kafasını olumlu anlamda sallarken konuşmaya devam ettim. "Sürekli Mert etrafımız da dolaşıcak, buna eminim sen rahatsız olursan eve geri dönebiliriz." "Beraber dans edicez yanından çok ayrılmıycam hatta hiç ayrılmıycam diyebiliriz, benim gelinimize küçük bi hediyem var onu da verdikten sonra ordan ayrılabiliriz." İstediğim olay çıkarmak değildi sadece beni zayıf gördüklerine pişman etmiş olucaktım, Arya'nın sesiyle düşüncelerden uzaklaştım. "Hediye ne vericeksin bitanem, merak ettik."
Gülümserken onlara elimin içindeki şık pırlanta küpeleri gösterdim Arya'nın yüzü düşerken Arden ve Barın sesizce bizi izliyodu. "Onun karısına bana verdiği son hediyeyi armağan edicem, ve o bunu görünce bamm! beni çağırdığına pişman olucak." yüzümde zafer gülümsemesi oluşmuştu, ona daha kötü şeylerde yapabilirdim ama saçma bi duygu vardı hala içimde ve bu beni engelliyordu. Barın odadaki sessizliği bozdu. "Cumartesi seni 7 de alırım olur mu?"
"Tamam olur. Bu arada Barın bana yardım ettiğin için çok teşekkür ederim." Garip ve soğuk kanlı bi çocuktu ama Barın'ı sevmiştim. "Rica ederim, inan benim için sorun değil." Onlar evden çıkarken bende odama kıyafetimi çıkarmak için geri döndüm, kıyafetlerimi hızlıca değiştirip Arya'nın yanına gittim. "Aşkım ben antremana gidiyorum, sen evdesin dimi?"
"Evet evdeyim şuanlık, programım değişirse sana yazarım tamam mı? " Arya bana sarılırken bende sıkıca ona sarıldım. "Tamaamm hadi ben gidiyorum gece görüşürüz!" Arya bana el sallarken hızlıca evden çıktım. Hava da hafif yağmur yağıyordu, havanın bu halinde huzur bulurken yürümeye karar verdim, ben yolda cumartesi olacakları düşünürken çoktan spor salonuna varmıştım.
&&&
Bölüm Sonu
İyi, Sağlıklı ve Hayırlı Bayramlar Dilerim:)
Bana destek olup, duyurulardan haberdar olmak için profilimi takip ederseniz sevinirim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Gözler
Teen FictionYemin ederim, Kokundan anlamıştım benim için herhangi birisi olmayacağını.