Vstala som 7:40 a kým som sa vytrepala z postele bolo aj 8:00. Mama mi samozrejme hneď vynadala že vstávam tak neskoro a že nech sj na tento režim nezvykám. Zapla som počítač a zoom. Pripojila som sa na hodinu a snazila som sa sústrediť ale nedarilo sa mi to . Ička tam niečo kecala a ja som si išla spraviť raňajky. Po prvej hodine čo bola matika bola triednicka. Pripojila som sa na ňu , lahla som si ešte do postele a počúvala som. ,, Ták je dosť možne že v pondelok nastúpite do školy takže sa nachystajte'' povedala učiteľka. Čo prosím?!?!? Ja ktorá nemá polovicu poznámok má nastúpiť do školy? No to nie... Ihneď po škole som išla dopisovať poznámky ale moc sa mi nechcelo. Išla som vyvenčit psa do lesa nech sa trochu odreagujem. Cítila som sa ako po zombie apokalypse pretože som nestretla ani jednu živú dušu. Keď som prišla domov tak mama sedela na sedačke v obývačke a zamyslene si čítala niečo na počítači. ,,Čo tak zamyslene čítaš? '' spýtala som sa. ,,Nič'' odpovedala mi mama. ,,Už máš hotové úlohy?'' vyzvedala sa. ,,No nie ešte všetky.'' ,,Tak si ich ani nedorábaj sťahujeme sa. '' oznámila mama. ,,Čo prosím?!?!?'' zhrozila som sa. ,,Nepýtaj sa neskor ti všetko vysvetlím pobaľ si veci , zachvíľu príde sťahovacia služba.''
Vôbec som tejto siruácii nechápala ale nemala som moc na výber. Išla som si pobaliť veci a dúfala som že je to zlý vtip. Asi v polovici balenia som išla napísať babám.Ja: ahojte.
Juja : ahoj deje sa niečo?
Ja : nič len sa sťahujeme :))
Juja : čo? Prečo?
Ja : netuším.
Juja : Určite je to nejaký prank poznám ťa xd
Dada : wtf čo sa deje-
Ja : čítaj
Juja : to nemôže byť pravda
Ja : ale je ja naozaj neviem prečo potom sa ozvem
Dada : a to kam a prečo?
Ja : čaute musim ist
Mala som zmiešané pocity. Prečo?Kam? Presne tieto otázky mi prebiehali hlavou. O polhodinu prišla sťahovacia služba a odniesli väčšinu nábytku nevedno kam. Nasadli sme všetci do nášho auta bez slova. Jediný kto chýbal bola moja sestra. Nemala som chuť vypytovať sa rodičov kam a prečo sa sťahujeme. Bola som vyslovene bez motivácie. Začína sa nový život.
_______________________________________
Táto časť je trochu kratšia ale musím zasa chytiť chuť do písania. Každopádne mám veľa napadov takže sa máte na čo tešiť UvU
V príbehu boli : Danielita44666 modrykybel
Vidíme sa pri dalšej časti !
Btw rozhodla som sa že každý piatok víde nová čať okrem tohto ;>
YOU ARE READING
Nový Koniec
RandomŽivot prináša nové skúsenosti a zážitky. Niekomu však prinesie nový začiatok a niekomu nový koniec