ھای
ڤۆت کۆمێنت لە بیرمەکەن..¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
* کووک تەنھا شۆک بوو *
کووک : ت تای دەتوانم بیری لێ بکەمەوە(بەشۆکەوە)
تای : ھھھ کێشە نیە بەس بۆ وا شۆک ببوی(بە پێکەنینێکی کیوتەوە)
کووک : ھیۆنگ وابزانم کات درەنگە بابرۆین.
تای : باشە بابرۆین.-------------------------
لە رێگابوون بەرەوو ماڵەوە لە ناکاو سەگێگ ھاتە بەرامبەر یان سەگێکی ماڵی نابوو سەگێکی زۆرر برسیبوو وە کووک زۆر ترسا
چوونکە سەگەکە زۆر ترسناک دیاربوو.کووک : ت تای ئێستا چی بکەین(بەترسەوە لە تایپرسی)
تای : کووک خەمت نەبێ ئارامم بەوە وەرە پشت من دەی مەترسە(بەھێمن یەوە)
* سەگەکە لە کووک نزیک بببوەوە کووکیش زیاتر ترسا *
کووک : تای تای توخوا یارمەتیم بدە(بە پارانەوەو ترسەوە)
*تۆزێک مابوو سەگەکە گاز لە کووک بگرێ بەڵام تای پاڵی کووکی ناو سەگەکە لە تای نزیک بویەوەو گازی لە تای گرت
و دواتر ترساو رۆیشت, کووکیش بە راکردن بەرەولای تای رۆیشت *
کووک : تای تای چی بوو باشبیت ؟ئازارت ھەیە؟توخوا بمبورە(بە نیگەرانیو پارانەوە)
تای: کووک ئەمە کەی قسەیە وا مەڵێ من باشم(وای وت کاتێک دەستەکانی سەرە روومەتی کووک دانا)
کووک : بەڵام تای سەگەکە خاوێن نەبوو با خێرا برۆین برینەکەت چارەسەر بکەم دەی خێرا تاکوو شتێکی خراپ نەبوو
(کووک دەستی تای لەسەر شانی خۆی دانا و گەرانەوە چوون بۆ ئەو ژوورەی کە تایوجمەوکووک لە وێ دەمێننەوە کووک چوون ھەندێک شتی ھێنا تا برینەکەی تای چارەسەر بکا ھەردووکیان لەسەر بێدەک دانیشتن *
تای : کووک ئازاری ئەھە ئاھ(تایبەھێمنیەوە وتی نالەیەکی بچووکی کرد)
کووک : بمبورە تای بەراستی من زۆر قەرزاری تۆم نازانم چۆن چاکەکەت بدەمەوە زۆرر سپاسگوزارتم(کاتێک وای وت کاتێک برینەکەی چارەسەر دەکرد,,,دوایی کەمێک کووک تەواو بوو,,,,, دوایی 10 خولەک بەبێدەنگی دانیشتن تا تای بیدەنگیەکەی شکاند)
تای : کووک تۆ دەتەوێ چاکەکەم بدەیەوە(بە پرسیارو مەراقەوە)
کووک : بەڵێ ھەرشتێکت بوێ بۆتی دەکەم(بەمتمانە بەخۆبوونەوە)
تای : باشە کەوایە پەشیمان نابیەوە(برۆیەکی بەرز کرد)
کووک : نا نەخێر بیڵێ بە دڵنیایەوە بۆتی دەکەم(دووبارە بە متمانە بە خۆبوونەوە)
تای: باشە خۆت بریارت دا دەبێت ماچی لێوم بکەی ماچێکی 5 خولەکیش.
کووک : ب باشە تەواو بیکە یام من دەست پێبکەم.
تای : واوو ئافەریم چاک بوو زوو رازی بووی دەی ماچم بکە.
* کووک لە تای نزیک بوویەوە دەستی لەسەر روومەتی تای دانا تایش دەستێکی لە ملی کادانا دەستەکەی تری لە پشتی کووک دانا و ماچێکی زۆرر قوڵیان کرد,, تا 10 خولەک ماچی یەکیان کرد *
تای ؛ ئێ تەواو لە جیاتی 5 خولەک 1٠خولەک ماچی یەکمان کرد بەڵام زۆریش خۆشبوو(تای بە شەیتانی قسەی دەکرد)
کووک : یاا ھیۆنگ بەسە(بەشەرمو بۆلە بۆلەوە)
تای : شەرمن گیان گەر تۆش منت خۆشنەوێ وا بە برسیەتی ماچی منت نەدەکرد(بە پۆزەوە)
کووک : تای توخوا مردم(بە پارانەوە)
تای : بۆچی(بەپرسیارەوە)
کووک : ئێدە زوو وتم وا قسەمەکە شەرم دەکە(بەشەرمەوە)
تای : کووک با ببینە خۆشەویستێکی شاراوە تکایە(بەپارانەوە چاوەکانی پرئاوبوو بێ کۆنترۆلی خۆی فرمێسکەکانی ھاتە خوارەوە)
کووک : تای توخوا مەگری من خۆم پێراناگیرێ مەگری باشە لەبەر من مەگری(کاتێک وتی فرمێسکی تای دەسری)
تای : گەر دەتەوێ نەگریم باببینە خۆشەویست گەر دەتەوێ با کەس نەزانێ بەس باببین بە خۆشەویست(کاتێک وتی دەستی کووکی
گرت و ب پارانەوە قسەی دەکرد)
کووک : ت تای من من(فرمێسکی ھاتە خوارەوە) کاتم دەوێ تکایە وە کات درەنگە دەبێ بخەوم(تایش فرمێسکی کووکی سری)
تای : باشە من قوربانت بم بەس مەگری باشە جەرگم دەی گیانەکەم بخەوە و بەیانی دەبێ شاھانە بی لەسەر ستەیج
ھھ باشە(تای زەردەخەنەیەکی گەورەی بۆ کوو کرد)
کووک : تای سوپاسگوزارتم باشە ھھ من ھەولدەدەم شاھانەبم( پێکەنینێکی کیوتانەی کرد)
تای : کووک من تۆ دەخۆم دواتر گلەیی نەکەی(بە پێکەنینێکی کیوتەوە)
کووک : باشە باش دەی خواتلەگەل
تای : دەی گیانەکەم من ناتوانم بە تەنیا بخەوم لەگەلم بخەوە ھەر شتێکیش بەو لەسەر من(بەپارانەوە)
کووک ؛ تای کاتژمێر 1:30 درەنگە با بخەوم نابێ تای ئەندامەکا گومان دەکەن ھیۆنگ سەرینەکەت لە باوەش بکە(بەھێمنیەوە)
تای : کووک توخوا بەس ئەمشەو لەب.....(تای قسەی تەواو نەکرد جمە ھەلسا لەخەو)
جمە : ئەرێئێوە چین بۆ ناخەون کووک چی تیای لەگەل تای بخەوە(ھێشتا چاوەکانی نەکردۆتەوە)
کووک : ج جیمینھیۆنگ ئاگات لە خۆتە کە چی دەڵێی؟(بە شۆکەوە)
جیمین چاوەکانی کردەوە وتی : ئەرێ بەڵێ منیشت لەخەوە خۆشەکەم کرد لەخەوەکەم لەگەل سوگ(بێدەنگ بوو)
کووک : چی چیت وت لەگەل شوگا ھیۆنگ چیتان دەکرد!؟ و بۆوا مشاوەش بووی خێرە یونگی ھیۆنت خۆشدەوێ?!( بەسەرسومەنەوە)
جمە : گەمژە ئەوە تۆ چی دەلێی منو سوگا ھیۆنگ تێکچووی دەباشە بەدلی خۆتان بەس واز لە من بێنن کووک ھیچی تر پێت ناڵێم
لەگەڵ تای بخەو تەواو(کەمێک بە تورە قسەی کرد)
کووک : بەسە ھیۆنگ تۆ ھێشتا ئاگاداری خۆت نیت(بە کەمێک تورەیەوە)
جمە : کووک خوا ئاگادارە دەخەوی لەگەڵ تای بخەوە دەنا لێرە دەت گوژم تێبگە(کۆتایەکەی بە تورەیەوە وت)
کووک : ھ ھیۆنگ بەلام م..(کووک قسەتەواو نەکرد)
جمە : کووک بەسە زۆر تورەم(جمە دەستی بەرز کردەوە تا لەکووک بدا بەڵام دەستی خۆی گەراندەوە کووکیش
چاوەکانی تووند قەپات کرد زۆر ترسا کە جمە قسەی کرد ئەویش ھێواش ھیواش چاوی کردەوە)
کووک : ھیۆنگ ھیۆنگ بمبورە باشە ئەوەدەکەم کە دەیلێی(کووک بە گریانەوە قسەی دەکرد جیمینیش زانی کەھەلەی کردووە
بەھەموو ھێ کووکی لەباوەش گرت ئەویش چاوی پرئاو بوو بەس لەبەر کووک نەگریا)
جمە : کووک(بەتۆنێکی گریاناوی ھیشتا کووکیلەباوەشە)
کووک : ھمم(ھێشتاش دەگریا)
جمە : کووکیا ببورە من نەم ویست وات لێبکەم بەڵام زۆر تورە بووم ببورە.
کووک : م من کێشە نیە ئائاساییە(ھەنسک) بەلام من لەبەر کۆمپانیا وتم بەھەلە تێدەگەن و ئەو شەرەی بەیانیش بۆیە وتم لەوانەیە دەرکرێم
(ھەنسک) بەرێوبەر یەک ھەلەی بچوکم لێ ببینێ دەرم دەکا ھیۆنگ(ھەر دەگریا و قسەشی دەکرد)
جمە : کووک ئێستا لەگەڵ تای بخەوە ھەر کێشەیەک بوو بەڵێن بێ لەسەر من باشە دەی مەگری کوا با فرمێسکەکەانت ببینم تاکو بینسر دە کووک( باوەشەکەیان جیاکردەوە فرمێسکەکانی کووکی سری)
جمە : دەی بخەون(بە روخۆشیوتی کووک ویستی بچێتە لای تای بخەوێ بەلام جمە قۆلی کووکی گرت)
کووک : ھیۆنگ چی ببوە(بەپرسیارەوە)
جمە : کووک دەمبوری؟(بەبێتاوانیو پرسیارەوە)
کووک : ھیۆنگ ئێ......باشە دەت بورم(وای وت جمە باوەشی پیاکردو کووکیش گۆریەوەدوایی ماوەیەک جیابونەوە)
جمە : دەی بخەون کاتژمێر دووە درنگە دەبێ بەیانی کووکەکەمان دەبێ زۆر جوان دەرکەوێ و دەبێ بەیانی زوو ھەلسی خۆت بشۆریو
زوو خۆت بگۆری بخەون دەی.
کووک : باشە ئەپاا ھھھھھھھ(بەپێکەنینەوە وتی تای جمەش پێکەنین)
جمە : دەی کووک بخەوە دەی زۆر قسەزلی ھھ بخەون دەی.
تای : باشە تەواو ھیۆنگ تۆش بخەوە.
جمە : وەڵا من لای ئێوە شوێنم نابیتەوە.
تای : جابۆتۆش نایێنی,(برۆیەکی بەرز کرد)
جمە : تای کووک نەخۆی(بەپێکەنینەوە وتتی)
کووک : تایکووک نەخۆی ھھھھھھھھھھھھھھھھھھ(لاسایی جیمیننی دەکردەوە)
تای : کووک ھی خۆمە خۆم بریار دەدەم بیخۆم یان نا(بەپۆزاوە)
جمە : ئۆۆۆ کورەکەنان ئاشق بووە/(جمە تۆزێ بەھاوارەوە وتی تایش بەخێرایی ھەڵسا دەستی لەسەر دەمی جیمین دانا)
تای : ھیۆنگ ئاگات لە دەمت بێ(بەھێمنیەوە وتیدەستی لەسەر دەمی جمە لابرد)
جمە : یەسس تای ئاشقی کووک بووە یەەسسس(بە دڵخۆشیەوە وتی تای تۆزێ ھەستی بەشەرمەزاری کرد)
تای : ھیۆنگ بەسە شەرمەزارم مەکە.(بەشەرمەزاریەوە)
کووک : تای بۆوادەلێی یانی من لە ئێوە نیم(،بەخەمم باریەوە لەسەر بێدەکە دانیشت)
تای : کووک نا تۆ بەھەل....(تای قسەخۆی تەواو نەکرد جمە دەی زانی تای دەیەوێ چی بلێ بۆیە جیمین قسەی کرد)
جیمین : کووک تۆ بەھەڵە تێگەیشتی ئێمە مەبەستتمان لەوە نەبوو نەبو خەممبار مەکە باش دەی کاتت زۆرر درەنگە.
کووک : تەواو درنگە بابخەوین.
جمە : کووک ئەوە تۆ..(قسەی تەواو نەکرد ویستی بەیانی بەکووک بلێ)
کووک : چیبوە ھیۆنگ.؟
جمە : ئێ ھیچ با ئێستا بخەوین بەیانی پێتی دەلێم.
کووک : باشە کەوایە شەوشاد.
جمە : شەوتان شادتایکووک.
تای: شەوشاد گیانەکەم(لەبن گوێی کووک وتی)
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #ھاورێیان ئەوە نەبەسە. 1156
وشەبوو.......خواتانلەگەل وەک رێزێک کۆمێنت لەبیرمەکەن.....
خواتانلەگەل.........
أنت تقرأ
چیرۆکی تایکووک( بێ تۆ ناژییم). One shot taekook تەواو بووە..✅✔
Poetryچیرۆکی تایکووک قسەی نەشیاو یا حەزناکەی مەیخوێنە.دەرگا کراوەتەوە,گەرناش بە شەق دەرتەکەم,کە رۆنیماسیم