A napom szokásosan indult. Bementem a fürdőbe, majd lassan belenéztem a tükörbe. A szemeim vörösek voltak a sok sírástól. Úgy néztem ki mint valami mosott szar.
Felöltöztem, ettem pár falatot, majd elindultam a suliba. Bárcsak ne történne meg újra , de ma sem lesz olyan szerencsém, hogy Kacchan-tól és a barátaitól ne kapnám meg a napi szitkozódásokat, és verést. Azon emberek 20%-ába tartozom, akiknek nincs képessége.
Lassan beértem a suliba. A diákok amint észrevettek, elkezdtek suttogni. Jól tudtam hogy miről beszélnek. Rólam. Mint egy baba a bolt kirakatjában, amit bárki megnézhet. Pár perc múlva beléptem a terembe. Jól tudtam Kacchan is itt van. Megpróbáltam csendben a helyemre menni, de ez nem jött össze.
-OI DEKU!-kiabált Kacchan, mire lefagytam, és alig láthatóan elkezdtem remegni.-Megint úgy döntöttél hogy bejössz?!-jött oda hozzám, én pedig csak álltam ott lehajtott fejjel.-HUH?! Szóval ignorálsz te hülye nyomi?!-mondta idegesen. Én csak remegtem.
-S-s-sa-sajnálom Ka-Kacchan é-én...
-ANNYIRA IDEGESÍTŐ VAGY TE KIS GÖRCS! ÁLLANDÓAN DADOGSZ!-mondta, majd az arcomba robbantott. Nagyon fájt, és elkezdtek záporozni a könnyeim. Pár pillanat múlva elkezdtek rugdosni, majd a táskát levették rólam.
YOU ARE READING
Falling Inside the Black (Befejezett)
Fanfiction"Mostmár minden rendben lesz... Mindkettőnknek... Kacchan."