Burak'ın Anlatımıyla:
Heyecandan kalbim küt küt atıyordu her birimiz öyle. Kamp alanına neredeyse gelmiştik uzun bir yolculuk sonrası nihayet artık gelmiştik. Tepemizde kocaman KAMP ALANI yazısının altından geçtik
Burak: yemekler kimde
Kerem: bende
Yaz tatiline girdiğimiz için insanların çoğu ormana kafa dinlemeye gelmiş olmalıki her tarafta insanlar görüyorduk. Biz 4 arkadaş küçüklüğümüzden beri aksiyon macera gizem konulu filmler izlediğimiz için başımızı belaya sokmaya biraz meraklıydık. Babamdan bizi kamp alanın en ıssız tarafına götürmesini istedim lakin başımıza bir iş gelmesinden korktuğu için olmaz dedi ama 4 ümüz ısrar edince sonunda dayanamayıp bizi kamp alanının en ıssız yerine götürdü. Araba durduğunda malzemelerimizi bagajdan indirdik.
Tayfun: Çocuklar ben gidiyorum hepiniz birbirinize emanetsiniz. Dikkatli olun sizi burdan bıraktığım gibi alıcam ona göre.
Can: Sen bizi merak etme Tayfun amca biz başımızın çaresine bakarız.
Yunus: Aynen Tayfun amca sıkıntı etme sen.
Burak: Aynen baba sen bizi merak etme.
Tayfun: Görüşürüz o zaman çocuklar.
Burak: Görüşürüz
Kerem: Görüşürüz
Can: Görüşürüz
Yunus: Görüşürüz
Babam artık gitmişti 4ümüz baş başa kalmıştık lakin hala uzaklardan insan sesleri geliyordu.
Can: Bence biraz daha uzaklaşsak bişey olmaz biliyosunuz ne kadar derine o kadar aksiyona.
Kerem: Bencede ama fazla abartmayalım.
Yunus: Aynen.
Burak: Tamam o zaman hadi.
Diyerek ormanın derinliklerine doğru inmeye başladık. Uzun süren engebeli yollardan geçtikten sonra karşımıza terkedilmiş bir köy ve girişinde ise tabelada silik silik Yamyamlar Vadisi yazıyodu ne yalan söyliyim bu yazı beni korkutmuştu bu yazı ilerde olacakların sadece bir başlangıcıydı...
Olacaklardan Habersizdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yamyamlar Vadisi
Mystery / ThrillerHerşey 4 kişilik bir grubun kamp yapmak için ıssız bir ormana gitmesiyle başlar...