ADI DOYADI :Natalia Barrachinade Sastre
SINIFI:A
DERS:Matsmatik
BİR BİNANIN ÖN CEPHESINDE 12 TANE PENCERE VARDIR. BELEDIYE BANDOSUNUN GEÇİT TÖRENİ SIRASINDA HER PENCERED 2 KIŞI BULUNUYOR. EVLERINDEN BELEDIYE GEÇİT TÖRENİNİ IZLEYEN KAÇ KİŞİ VARDIR?
Bence her pencereyeçok az kişi düşmüş. Böyle söylüyorum ögretmenim,
çünkü belediye geçit töreni tam on gün önce yapıldı ve tören alayı tam bizim evin önünden geçti ve emin olun bando üyelerini görmek için pencerelerden sarkan çok daha fazla kisi vardı; çünküniz dahil hemen her komşunun bandoda çalan bir akrabası ya da tanıdıgı vardı. Örnegin erkek kardeşim mario trompet çalıyordu , o daha on bir yaşında ; onu hemen arkasında zollerini çalmaya hazır halde kuzenim Palomo ilerliuordu,fakat az sonra olacak şeylerden ötürü zavallı zillerini çalmaya vakti kslmayacaktı.
İşte böyle, komşuların her biri güzel marşlar çalan müzisyenlere dikkat kesilmisti ve evimizin pencereleri sokaga bakan kafalarla dolup taşmıştı.
En az kafanın oldugu yer - size yemin ederimki bütün o kafaları saydım -birinci kattakiletin salon penceresiydi , orada sadece 2 kafa vardı ; annem zaten onların bayramda çok da eylenen kişiler olmadıgını söylemişti.
DEVAMI YARIN GELECEK
INŞALLAH BEGENMISINIZDIR SIZE IYI OKUMALAR :) :) ;) :)