Ráno jsem se vzbudila až v 11:00 hned jsem si vzala do ruky mobil..měla jsem 2 zmeškané zprávy od Toni a 3 zmeškané hovory od Adriena..
Zprávy:
Toni:"Elli?"
Toni:"půjdeš ven? Jde si Marinett a možná i Josh ale ten půjde asi s klukama..."
Elli:"Jo jasný v 13:30 u vašeho baráku?"
Toni:"dobře..."
Mimo zprávy:
Šla jsem si dat jidlo..udělala jsem si wafle..když jsem se najedla šla jsem se obléci..
Potom jsem se šla projít..bylo asi 12:40 procházela jsem se společně se svým psem..
Jmenuje se Eddie..takhle vypadal jako menší teď vypadá takhle..
Je mu asi 9 měsíců a už je vážně velký ale je taky hodně chytrý..Někdo:"ahoj..." otočila jsem se a stal tam..Adrien..
Elli:"Adriene..hele tvoji holce.."
Adrien:"bývalé.."
Elli:"co?"
Adrien:"rozešli jsme se potom co jsi odešla jsem to s ni ukončil protože už jsem toho měl dost.."
Elli:"ou to mi je líto.." objala jsem ho..
Elli:"a jak to vzala?"
Adrien:"nebyla úplně nadšena..navíc řekla ze si to s tebou vyřídí..
Eddie začal kňučet...viděl asi něco špatného..viděla jsem Kagami ale byla divná..byla zakumovaná..
Elli:"musíme utéct!" Odběhla jsem domů..nechala jsem tam Eddieho..pohladila jsem ho a přeměnila jsem se do svého dračího obleku..
Elli:"Eddie zůstaň prosím.."
Vyběhla jsem ven..diky větru jsem se dostala nahoru na střechu...napsala jsem Toni a Joshovi..aby přišli v oblecích..
Šla jsem za Kagami..nějakým způsobem jsem se snažila ji zastavit...
Kocour:"ahoj Dráčku.."
Elli:"ahoj..hele pomůžeš mi?"
Kocour:"Jo jasný.." bojovali jsme s Kagami..potom tam přišla i Beruška,Králíček(Toni) a Panda (Josh)...bojovali jsme ale naštěstí jsme ji rychle zastavili..
Po boji Kagami někam odešla..
Kocour:"byli jsme dobrý.."
Dráčk(já):"kocour má pravdu.."
Králíček:"já půjdu už nemám čas ahoj.." s králíčkem odešla i panda a beruška..
Kocour:"Dračíku máš dneska čas?"
Dráček(já):"um možná?"
Kocour:"dneska večer v 20:00 na Aifrlovce?"
Dráček:"dobře..." hned potom jsem už byla na cestě domů..doma jsem se převlékla..
Hned jsem se vydala za Toni...před barákem už byla Toni, Marinett i s klukama..Adrien:"Elli?"
Elli:"Adriene?"
Adrien:"um jak se máš?"
Elli:"um fajn? Hele ještě jednou to s Kagami je mi líto..
Adrien:"hele chovala se vážně hnusně i tobě a ty jsi moje nejlepší kamarádka.." za to jsem ho obejmula...
Elli:"děkuju.." odešla jsem za holkama..holky se hned vyptávali..potom jsme šli na starbucks..dali jsme si kafe a potom už jsem šla domu..bylo asi 19:47 vzala jsem si na sebe svůj oblek..a šla jsem na Aifrlovku..
Kocour:"ahoj.."
Elli(jsem v převleku ale budu psát Elli..):"ahooj" hned mě kocour obejmul...
Elli:"um..."
Kocour:"promiň.."
Elli:"dobrý.."
Kocour:"tak co jak jsi se dneska měla.."
Elli:"no..nebylo to úplně nejlepší..dneska jsem se hádala s jednu holkou co nesnáším..a dost se mi líbí jeden kluk...který mě podle mě má jen za kamarádku.."
Kocour:"ou aha..já jsem se..to je jedno..taky se mi líbí jedna holka.."
Elli:"um.."
Kocour se na mě podíval..já jsem se mu taky podívala do očí..
Elli:"kocoure..." kocour mi dal vlasy za ucho a políbil mě.. já jsem spolupracovala a potom jsem se odtrhla a odběhla jsem..doma jsem se převlékla to pyžama a šla jsem spat..chvíli jsem přemýšlela nad kocourem a Adrienem a pak jsem usla...