~Deniz~
Of Eylül ya niye affetmiyorsun ki? Tamam gülmüş olabilirim ama çok uzattın sende.Neyse bir şekilde alıcam meleğimin gönlünü.
~Efe~
Eylül'e güldük ama bu kadar uzatacağını tahmin etmemiştim.Bir şeyler alıp gönlünü alırım prensesin.Hemen bir alış veriş merkezine gittim.Ona çok uzun zamandır istediği GS formasını aldım.Bu hediyeden sonra beni kesin affeder.
~Deniz~
Alış veriş merkezine gittiğimde önce toyzzshop'tan Mickey Mouse'nin en büyük boyunu aldım.Sonra içi çikolata dolu kalpli bir kutu aldım.Şimdi de sıra onu arayıp sahile çağırmaktı.
~Eylül~
Aslında o iki şebeğide affettim ama benimle uğraşmak neymiş görsünler.Çok gıcığım biliyorum ama birazcık sürünmelerini istedim .Aaa Deniz arıyor.Ne dicek ki?
-Efendim Deniz?-Selam meleğim
-Selam da noldu?
-Sahile gelir misin?
-Niye?
-Of Eylül bir kerede soru sormadan tamam desen?
-İyi ya geliyorum.Ama seni hala affetmedim.
-Gelince affediceksin.
Deniz sessizce bişeyler dedi ama pek anlamadım.
-Efendim?
-Hiç yok bişey birazdan görüşürüz dedim.
-Tamam görüşürüz.
Hmm,acaba ne giysem?Sahile gidicez zaten.Altıma mini bir kot şort,üstünede bol ve kalın askılı bir tişört giydim.Ayakkabı olarakta babetlerimi giydim.Hemen bit taksi çağırdım ve sahile gideceğimi söyledim.Sahile geldiğimizde parayı ödeyip taksiden indim.Banklarda Deniz'i aramaya başladım.Onu görünce yanına doğru gittim.Beni görünce kıyafetlerimi incelemeye başladı.
-Eylül altına birşeyine giydiğine emin misin?
diyince tişörtten şortun gözükmediğini anladım.Tişörtü kaldırmaya başlıcaktım ki Deniz gözlerini kapatıp
-Sacmalama Eylül millete bi taraflarını göstermeyi düşünmüyorsun dimi? dedi.Bende
-Asıl sen sacmalama Deniz aç şu gözlerini senden mi utanıcam? dedim.
Ben tişörtü kaldırmaya başladığımda Deniz gözlerini fal taşı gibi açtı ve tişörtü kaldırdığımda altımdaki şortu görüp rahatladı.
-Eylül bi an altında hiç bişey yok sandım.Kızım sen beni öldürcek misin?Hani öyle bi derdin varsa söyle.Demedim mi ben sana bu kadar kısa giyinme diye?
-Deniz seninle hala konuşmuyorum.Bu gidişle hiç konuşmıcaz gibi duruyo.
-Of tamam be bişey demedim.Neyse bunlar senin için.diyip elindeki en sevdiğim şey olan mickey mouseyi hemde en büyük boyunu ve bi paket kalpli kutudaki çikolatayı bana verdi.Ben bu çocuğu yerim ama!!
-Deniizzz!Sen bitanesin!diyip yanağına kocaman öpücükler bıraktım.Ve sımsıkı sarıldım.Sonra kulağıma"Senin için prenses."dedi.Bende kulağına "İyi ki varsın yakışıklı."diyip kafamı boynuna gömdüm.Çok mutluydum.İyi ki Deniz var.O olmasaydı napardım hiç bilmiyorum.
Arkadaşlar çok gecikti biliyorum ama sınavlar falan derslerim çok yogun bu yüzden vakit kalmıyo.Şimdi yeni bölüm paylaştım beğeniler cok olursa sevinirim.