Tepki: Eğer onları ölmeden 2 dakika önce görsek ne olur? Misal Sayori asılmadan hemen önce, Yuri bıçaklamaya hazırlamadan hemen önce ve Natsuki ise sınıfa gelmeden önce (Kızın gerçek ölümü silinmek değil mi lan :D)
'=içinden düşünme
/\=Ses efekti
*=His-Sayori-
Sayori: *ipi hazırlar ve sandalyeye çıkar*
S/A: Sayori.. Dış kapın neden açık?
Sayori: *şaşırır* S-S/A..? N-neden buradasın?!
S/A: Sayori içeri giriyo-.. Kapıyı açar mısın?! Kapın kilitli!
Sayori: Üzgünüm... Ben çok üzgünüm S/A... Eğer seni onlarla tanıştırmasaydım...
S/A: KİMLERLE?!
Sayori: Ah.. Boşver, neden onları suçluyorum ki? Onlar iyi insanlar... Natsuki ve Yuri çok iyi kişiler... Monika ise gayet harika birisi... Sen, beni hak etmiyorsun..
S/A: S-Sayori.. Lütfen aç kapıyı, içeride konuşalım..
Sayori: Üzgünüm... Ben çok özür dilerim... Bunu burada bitiricem, merak etme..
S/A: Bitirmek mi..? B-bekle Sayori! Bitirmek derken ne demek istiyorsu-
/sandalye düşme sesi\
S/A: S-Sayori..?
Sayori: Hnhg... Ghhh.. (Corpse Party'de Seiko ölürken böyle sesler çıkarıyordu :D)
S/A: S-SAYORI!! Aç kapıy- 'Kapı.. Açıkmıymış?' Sayo-... SAYORI!!! AMAN TANRIM!! BEKLE YARDIM EDİCEM!! 'etrafta hiç bir şey yok... Sandalye sesi gelmişti ama sandalyeyi göremedim.. P-peluş oyuncağı.. Belki o olur'
*peluş oyuncağı Sayori'nin altına koydunuz ama o çoktan ölmüştü*S/A: S-Sayori... SAYORI!! UYAN LÜTFEN!! SAYORI!! SENİ APTAL NEDEN KENDİNİ ASTIN!! SAYORI... LÜTFEN UYAN!! Lütfen.. *ağlarsınız filan da falan da*
-Yuri-
Yuri: S/A herked ayrıldığına göre.. Sana bunu söyleyebilirim..
S/A: Neyi?
Yuri: Monika sayesinde artık bunu sana söyleyebileceğim.. Monika'ya borçluyum!
S/A: 'bu kız ne diyor'
Yuri: H-her neyse... Ben.. Sana aşığım S/A... Sen yanımda olmazken.. Kendimi eksik hissediyorum.. Sen, benim okuduğum kitap sayfaları gibisin.. Seni daha fazla keşfedip daha fazla öğreniyorum..
S/A: B-ben.. *kızarır*
Yuri: Sözümü bölme lütfen.. Beni sevmezsen.. (kendimi pıçak-) anlarım, sorun değil.. Ama senle bir kez de olsa, randevuya çıkmak istiyorum..
S/A: U-um..
Yuri: Beynin ne kadar da sarsıtıcı olsa da.. Anlı-
S/A: Sarsıtıcı..?
Yuri: Monika bana Sayori isimli bir kızı sayıkladğını söylüyor, ama bize öyle biri olmadığını söyledi... Her neyse, yani... Hislerim kabul ediyor musun..?
S/A: 'Ah.. Yuri'nin hislerini incitmek istemiyorum... Ama, Sayori gerçek.. Onu kendi gözlerimle gördüm... Peki hangi seçimi yapmalıyım..?'
(Cevabın evet ise şimdi gözükücek, eğer hayır ise hikayenin sonlarında bir görsel bıraktım onun altından okumaya devam et)
S/A: Yuri... Ben de seni seviyorum..
Yuri: N-ne..? Cidden mi?
S/A: Evet ciddiyim..
Yuri: Haha... Ahahaha.... Hahahhahahaahaha... HAHAHAHAHAHHAHAHAHA.. *bıçak çıkartır*
S/A: 'Yuri bıçak çıkardı, hemen bir şey yapmalıyım' *S/A Yuri'ye yürüdü ve öpmeye başladı*
(Yuri şoka sonra A-101'e en sonda Bim'e girdi)
S/A: Lütfen o bıçağı yere bırak.. Sevgilim.. *elinden tutar*
Yuri: S-sevgilim..? *gözünden yaş akar* Sonunda... Bu anı bekliyordum... Şu an çok sevinçliyi-
......................................................................
S/A: 'yüzüm.. Birden... Garip hissettim... Yuri..? O neredeydi..?' *S/A aşağı bakar ve Yuri'nin yüzünün yarısını kesmiş sınıf lambasını görür ve çığlık atar* (Yuri tam cümlesini tamamlıcakken birden yukarıdaki ışık onun üstüne düşer)
S/A: Y-YURİ! *olduğunuz yerden no kıpırdamak*
-Natsuki-
S/A:' Y-yuri.. Cidden öldü... Bu sınıftan çıkmam lazım..! Heme-.. Ah!'
Natsuki: S/A! Bugün erkencisin! Çok sevindim! Bugün çok enerjiğim, babam benim artık manga okumama izin vericekmiş! Haha! Çok mutluyum bugün!!
S/A: N-Natsuki.. Beni dinle!!
Natsuki: Hayır bay/bayan inatçı, bugün hiç bir şey Modumu bozamaz!! Ha, bu arada.. Monika, birazcık geç kalıcakmış.. Onun yerine Yuri birkaç dakikalığına buraya göz kulak olucak mış..
S/A: Natsuki, Yuri öldü..
Natsuki: Ne? Ha, çok komik! Nasıl öldü peki? Sayaka Maizono gibi bıçaklandı mı? Yoksa Ibuki Mioda gibi asıldı mı? Haha! Hiç komik değil!
S/A: 'Natsuki içeri giriyor... Eyvah, kapıyı açtı..'
Natsuki: Şimdi ben manga okumaya gidi-..... Y-yuri..? N-ne..? Oradaki Yuri mi? C-cidden ölmüş mü..? Haha.. Eminim sadece bir şakadır.. Şaka, değil mi..?
S/A: 'kafamı hayır anlamında salladım'
Natsuki: N-ne..? *Natsuki elindeki çantayı düşürür ve içindeki kekler dağılır*
S/A: Natsuki.. Biliyorum üzgün hissediyorsu- 'Natsuki birden kusmaya başladı, acaba iyi mi?' Natsuki, iyi misi-
Natsuki: Öğğğggh... T-tuvalet! Tuvalete gitmem lazım!
S/A: Natsuki, bekle!! *Natsuki tuvalete doğru giderken yanlışlıkla ayağı kayar ve merdivenlerden düşer*
S/A: N-Natsuki..? 'aşağıya baktım ve Natsuki' nin boynu kırılmıştı... Gözlerim yaş ile doldu... N-neden.? '
(knklar eğer şaşırdıysanız nasıl öldü diye, alın bakın)
(şu kızın merdiven düşüşü aynı düşüş ve alttaki kadının ölümü ise aynı şu kadının boyun kırılması gibi)
-Yuri' ye hayır dedin-
S/A: Üzgünüm Yuri... Ama senden hoşlanmıyorum..
Yuri: Ah... Haha... Hahahhahaha...... Hahahahahhahaha..... HAHAHAHHAHAHAHAH *bıçak çıkartır ve karnına 2 kez göğsüne bir kez saplar ve son olarak yere düşerken bıçak gözüne girerek ölür*
S/A: Y-yuri... Hnnghh... Midem... Çok kötü... Hemen çıkmalıyım.. *işte sonrası Natsuki ile konuşmak sonra yine ölmek filan*
Tepki önerin please 😩🤚🏻