𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘐 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘶𝘱.
_
_____________________________________
𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗒, 𝖺𝗍 𝖺 𝖻𝖾𝗇𝖼𝗁 𝗇𝖾𝖺𝗋 𝖺 𝗉𝖺𝗋𝗄 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖻𝗈𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗆 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒.
𝖠𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝖺 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇.
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝘭𝘰𝘷𝘦?"
𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗂𝗌𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖻𝗎𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁, "𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝗂𝗍'𝗌 𝖺 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇. 𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗇𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍. 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺 𝖽𝖺𝗒.."
𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗒 𝖺𝗌𝗄𝗌, "𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀? 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗀𝗋𝗎𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗐𝖾𝖾𝗄. 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖾𝗆𝗂𝗍𝗍𝖾 𝗂𝗍"
𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗒𝗌, "𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗍'𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖼𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝗀𝗋𝗎𝖾. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝖺 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾.
𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾
𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾..""𝘙𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺..?"
"𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗆𝗒 𝗈𝗉𝗂𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗈𝗇 𝘭𝘰𝘷𝘦.."
"𝖧𝗈𝗐 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗉𝗂𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗈𝗇 𝘭𝘰𝘷𝘦?" 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒.
𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌, "𝖶𝖾𝗅𝗅 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺 𝖿𝗐𝖾 𝗆𝗈𝗇𝗍𝗁𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄. 𝖠𝗇𝖽 𝗐𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈 𝗐𝖾 𝖺𝗀𝗋𝗎𝖾𝖽. 𝖶𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗇𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍."
𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋, "𝖮𝗁, 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝖨𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗈𝗌𝗍.."
𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝖭𝗈 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗇𝗈𝗐.."
𝖲𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝖠 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋. 𝖶𝗁𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒 𝗍𝗈𝗈. 𝖧𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗍 𝖻𝗒
'𝖺 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾'"𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍" 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖠 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗌𝖺𝗒𝗌, "𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀." 𝖲𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝖽𝗂𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗆𝗉𝗌 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗒𝗌, "𝖮𝗁! 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗆𝗆𝖺 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀
𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖽𝗂𝗇𝗇𝖾𝗋!"𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗑𝖼𝗍𝗂𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗀𝗈 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗇.
𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝗈𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗋𝖾.""𝖮𝗄𝖺𝗒! 𝖳𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋!"
"𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 𝖽𝖾𝖺𝗋."
𝖳𝗁𝖾𝗇 𝖻𝗈𝗒 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗈𝗈𝖽 𝗀𝗈𝗍 𝖼𝗈𝗅𝖽. 𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽,
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗄𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾.."
𝖲𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾
𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾..______________________________________
YOU ARE READING
𝗂 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝘯𝘶𝘮𝘣..
Poetry𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘰𝘦𝘮𝘴/𝘲𝘶𝘰𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬... 𝘛𝘷𝘛 ¡Wᴀʀɴɪɴɢ!: • 𝘉𝘢𝘥 𝘎𝘳𝘢𝘮𝘮𝘦𝘳 • 𝘚𝘭𝘰𝘸 𝘜𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦𝘴 ¡Ⓓ︎Ⓘ︎Ⓢ︎Ⓒ︎Ⓛ︎Ⓐ︎Ⓘ︎Ⓜ︎Ⓔ︎Ⓡ...