Aktörler

52 0 0
                                    

Soru=Q
Song kang
Sk: Merhaba benim adım Song Kang hadi başlayalım.
Q=Y/n'de farklı olarak ne bulduğunu söyler misin?
Sk: Farklı olarak çok eğlenceli onunlayken gülmek hiç zor değil.
Q=Peki pikachu kadar tatlı olduğunu düşünüyor musun ?
Sk: Pikachu? Hayır düşünmüyorum çünkü 😼 o bence daha tatlı ve çekici .
Q= Y/n senin için ideal biri mi?
Sk: Evet kesinlikle ideal biri.
Q= Y/n'un en beğendiğin partı?
Sk: Hepsi cidden hepsi harika. Henüz bazı şeyler için küçük ama yaşına göre çok çok olgun.
Q= Onunla bir sabah kahvaltı yapmak ister miydin?
Sk: Çok isterdim keyifli olurdu ama çok yoğunuz ve izin vermezler.
Q= Son soru onunla iş birliği yapmak ister misin?
Sk: Hem iş birliği hemde yakın arkadaş olmak isterdim baya iyi olurdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Park hyungsik
PH: Onunla sevgili ideaları ortalıkta çok dolanıyor ama öyle bir şey kesinlikle yok. Bu gün bunlardan bahsetmeyelim sadece y/n'un özelliklerinden bahsedelim.
(Balkona çıkar ve aşağıyı gösterir.)
PH: burası y/n'un en sevdiği yer ve ben buradayım. İşte burası.
Q= Neden y/n'un sevdiği yerdesin ?
PH: Çünkü ona önem veriyorum ve çalışmaya geldik .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kim sohyun
Q= Çok zorlandığında yeni idollerde kime giderdin ?
Ks: Y/n arkadaşıma giderdim sanırım. O daha 16 yaşında olmasına rağmen çok olgun ve anlayışlı biri.
Q=Peki Y/n sana herşeyini anlatır mı?
Ks:Her şeyi anlatmaz çekimlerde o beni dinler ve yardımcı olur çok iyi bir dinleyici ve herkese lazım bir arkadaş. Bütün olayları kafasında iyice düşünür öyle harekete geçer. Y/n'u gerçekten çok seviyorum. Çok çok da teşekkür ediyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hwang In Youp
Hıy: Merhaba ben Hwang In Youp bu gün y/n'dan bahsedicez. Direk başlamam gerekirse cidden y/n'a bayılıyorum. Onunla bir dizi bile çekebiliriz. Çok ciddiyim eğer kabul ederse neden olmasın? Onun hakkında sabahlara kadar konuşabilirim. İyi biri olmasının yanında birde güçlü bir kız ona özenmemek elde değil. Y/n True beauty'deki çekim arasında çekilip paylaştığım fotoğrafımın altına yorum yapmıştı yorumu görünce sevinçten havalara uçtum ama belli etmemeye çalıştım. Kimseyi kırmaz ve çok mütevazidir. Onu seviyorum. Her zaman arkandayım Y/n.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lee minho ve Go eun
Spiker=SP
SP: ikinizde y/n'un fan mısınız?
Go eun: Bu konuda yalan söylemek olmaz. Y/n'un gerçekten ama gerçekte hayranıyız. (Lee minho neden söyledin gibisinden tepki veriyor)
Go eun: Ama ben daha fazla seviyorum galiba. Aslında çok sevimli bir kız sadece çekiciliği daha ön plana çıkıyor. Ve bunu seviyoruz. Minho bu konudan pek bahsetmeyi sevmez ama şunu söyliyim . Y/n'u [büyük hayalim ] diye kaydedecek kadar çok sever .
Lee minho: Söyleme
SP: Minho onun söyledikleri doğru mu? Çok mu seviyorsun?
Lee minho: Açıkçası yeni olan birşey değil . Y/n'u çıkış yapmadan öncede tanıyordum .
Go eun: bende öyle.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rowoon
Rowoon: Y/n buraya gelmedi çünkü rahatsızmış. Ona burdan hemen iyileşmesi dileğini söylemek istiyorum . Gerçi duyunca kalbim bir tuhaf oldu. Birazda y/n için buradayım.
X: Evet bizde üzüldük ama sen neden onu bu kadar önemsiyorsun?
Rowoon: Çünkü bende bir insanım ve bu doğal birşey ve ondan hoşlanıyorum umarım bir gün beni fark eder. Y/n hep eğlenelim modumuzu düşürmeyelim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lee jong suk
[senin için utanmada dans ediyor] (danstan sonra)
Lee jong suk: Evet burada bu gün y/n'un isteğiyle dans ettim . O beni hep abisi olarak gördü ve bende onu küçük kız kardeşim olarak gördüm. O çok yetenekli ve iyi biri . Abisi olmaktan gurur duyuyorum ve onu hep destekleyeceğim.

🎉 Kpop idolüsün ünlüler senin hakkında konuşuyor hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Kpop idolüsün ünlüler senin hakkında konuşuyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin