نتابع (قصه وحش )ولكن الجزء 2 .. الحلقه 5
......................................................................................
جزء من الحلقه السابقه .و بعد يومين .. فاق ليث و هوا بياخد نفسه .. عدل نفسه بسرعه لقي نفسه ف الكووخ .
حط اديه ع صدره لقاه مربووط مكان الجرح . حس وقتها ب حد ف الكوووخ صوت حركه بيزيد اكتر واكتر . طلع سلاحه من جنبه و فاجئه ... ااااااااااااااااه لاااالااااااااا ارجووووك ماتموتنيش
مسك ليث ملك من رقبتها و هوا بياخد نفسه ..
ملك : ارجوووك ماتموتنيش ارجووووك ليث ارجووك .
وقتها لمح ليث السلسله ع رقبتها ..اتعصب اكتر و زقتها بعيد عنه . اتخبطت ملك ف الحيطه كتفها وجعها من شده الخبطه
. بدا ليث إحساس ب الم الجرح بيزيد جدا . مسك صدره وبدا ياخد نفسه . وقتها قربت ملك عليه و قالت له . جرحك نزف تااني ارجوووك ارتاح . زق ليث ايد ملك و مشي من قدامها .
ملك : ارجوووووك لازم ترتااااح كده هيبقى في خطر ع حياتك اكتر للييث ..
شد ليث وشاحه و خرج من الكوخ . وقبل ما تخرج سمعت زمجره كلبه واقف ع الباب ..
فضلت واقفه ف مكانها مش عارفه تتحرك و بعد ما بعد ليث خطوات وقع ف الأرض . جري كلبه عليه و فضل يهوهو جامد . بصت ملك ع ليث لقته وقع جريت بسرعه عليه و هيه بتنادي ب اسمه .
كان شايفها ليث و هيه بتقرب عليه قبل ما يغم عليه من شده الالم .
فاق ليث بعدها ب ساعاات . كانت ملك حضرت اكل و حطاه جنبه و واقفه بعيد ..
صحي وقتها حس ب وجودها ف الاوضه ..
مسك سلاحه تاني احساسه ب التوتر ب يزيد ..
سمع وقتها صوت ملك بتقول من بعيد . ارجوووك انا مش هعمل لك حاجه . انا هنا عشان اساعدك و بس
ماليش غرض تاني . اشرب ال شربه ال قدامك و كل الاكل كله .
فضل ليث باصص ع المكان ال فيه ملك .. مستخبيه ف الضلمه و خايفه تظهر . رددت تاني و قالت . ارجوووك كل عشان جسمك محتاج ل غذا .
ساب ليث السلاح من اديه و بص ل الاكل .
فضل باصص له ل لحظات و فاجئه . بدا ياكل منه فعلا.
ارتاحت ملك لما شافته بياكل من الاكل . وبدات تحس انه مش هيأذيهاا ..
وبعد ما اكل . حاول يرتاح تاني و ينام . جسمه كان مرهق من كتر الدم ال نزفه .وقتها كانت بسمة ف البيت بتتغدي مع اهلها .
قالت مامت بسمه . و ايه اخبار ملك يا بسمه . رجعت ل اهلها ولا لسه . اتصدمت بسمه و هيه بتبص ل امها مافهمتش هيه عرفت ازااي ؟؟
بسمه : لا ل لسه مارجعتش ال بيت ا انتي عرفتي منين .
الام : مامت ملك كلمتني و سالتني عليها بردو . ربنا يرجعها ب السلامه يارب .
قالت بسمه هيه متوتره .: يارب ..
خلصت بسمه ال اكل و شالت ال اطباق مع اهلها . وقتها تليفونها رن .
بصت ع التليفون وو التوتر زاد اكتر واكتر .
الام : بسمه جيبي ال فاكهه من المطبخ .
بسمه : ح حاضر حااضر .
سابت بسمه ال تليفون و رراحت تجيب ال فاكهه و قبل توديها ل اهلها لمحت حاجه بتتحرك ف اوضتها من بعيد .
قلبها وقف من الخووف و فاجئه طبق ال فاكهه كله وقع من اديهااا. .
الام : مالك يا بنتي .. وقعتي ال طبق ليه ؟
سالم : في حاجه يا بسمه ؟!
بسمه : ل لاا لاا انا كويسة بس وقع مني غصب مني :$
الام : طيب شيليه و اغسلي ال فاكهه ال وقعت .
بسمه : ح حاضر حاضر .
شالت بسمه بسرعه ال فاكهه و هيه بتغسلها ال موبيل رن تااني .
التوتر زااااااد اكتر جسمها كله بيترعش .
خلصت غسيل ال فاكهه بسرعه و قدمتها ل اهلها واستأذنتهم .
بسمه : ا انا هدخل اوضتي شويه .
الام : مش هتيجي تاكلي فاكهه ؟
بسمه : ش شويه و جيه ..
دخلت بسمه بسرعه اوضتها و معاها التليفون . واول ما قفلت ال باب .