2

50 12 39
                                    

SA CANIM SIKILIYO.
ISNDWKNXXKCHKSBSKXNX

Aramaya yanıt verdiğim de gerçekten canlı canlı karşımda oturuyordu kafede ama dediği gibi yalnızdı. Tam karşımda öylece çatık kaşlarla benim kamerama bakıyordu yani belliydi. Sonra konuşmaya başladı.

-Selam

-...

-Hâlâ mı inanmıyon ama?

-Selam

-Oo şükür sesine kavuşturana

Diyip gülümsedi.

-Kimseye çok güvenemiyorum kusuruma bakma

-Anlıyorum sadece şaka yapmıştım ee hep böyle kameran kapalı mı konuşacağız?

-Kendimi hazır hissettiğimde açsam?

-Peki bende emin değilim şuan bir dayı ile konuşuyor olabilirim qkndkwnxkshc

-Hahaha emin ol öyle biri değilim

Gülümseyince tatlı biri oluyordu. Bu da hoşuma gitmiyor değildi. Neyse yavşaklık yapmanın sırasıda değildi.

-Ee senin arkadaşların vardı yanında? Gittiler mi?

-Yoo hala buralar

-Nasıl ses bile gelmiyo ama

-İlla insan olmak zorundalar mı?

-Korkutma beni ben şuan bir cesetle oturup arkadaşım diye konuşan bir psikopat ile konuşmuyorum değil mi?

Deyince biraz sesli bir kahkaha atmıştım. O ise ciddi ciddi ekrana bakıp korkuyordu. HAHAHAHA.

-H-hayır onlar bir oyuncak. Hahahaha. Çok güldürdün.

-Nasıl yani onlar bir oyuncak ve sen onlara arkadaşım mı diyorsun?

-Evet olamaz mı?

-Yoo olur tabi de değişik yani  ilk defa böyle oyuncak arkadaşı olan biri ile konuşuyorum

-Anladım aslında bende bir hikayesi var ama eğer gerçekten sana güvenirsem anlatabilirim

-Oo açık sözlüyüzde güzel güzel güvenini kazanıcam ama önce sen de bir yüz göstercen yani dimi?

-Gösteririm ama biraz daha vakit geçsin

-Peki sen bilirsin ee nolacak şimdi

-Bilmem ki sıkıldım ben gene

-Imm seni eğlendirmek için ne yapabiliriz...

-...

-Sen nerde yaşıyorsun?

-Kore

-Peki neresinde

-Busan

-Yakınız

Deyip gülümsemişdi. -LAN BU NİYE GÜZEL GÜLÜYOR- . Aslında sıkılmamışdım ama bakalım ne yapmaya çalışacak diye şey etmiştim. En azından bir şeyler düşünmüştü. O da iyiydi.

-Ee ben böyle siyah ekranla bakışırken sen nabıyon orda?

-Ben burda seni izliyorum napayım bir yandan da çayımı içiyorum

-Ama bu haksızlık o zaman bende kapatırım

Diyip eğilip kamerasını kapatmıştı. Bende açmak istemiştim ama hâlâ içimde bir öküz vardı. Ona karşı gelecektim.

-Madem öyle peki açıyorum ama umarım bana ön yargı ile yaklaşmazsın

-Neden ki aç aç ben öyle biri değilim

Dediğinde kameramı açıp sadece dümdüz bakmaya başlamıştım. O da açmıştı.

Yazan maldan not: Küçük fotoğraf bırakalım şuraya sangminimizin :)

En soldaki şahıs o'dur. Not bitmiştir. Tşk öd ig bb.

-Sen gerçek misin?

-Evet??

Deyip onun yaptığı gibi gülümsemişdim. Sonrasında bir kaç şey söyleyip aramayı sonlandırmıştık.   Aniden aklıma gelen şey ile üzüntü kaplamışdı içimi. Benim gay olduğumu öğrendiğinde o da eski arkadaşlarım gibi benden iğrenerek uzaklaşacak gibi düşünmüştüm o zaman. Fakat... Her neyse. Artık yenileri vardı onun sayesinde. Bir kaç gün içinde baya samimi olmuştuk. Ve arkadaşlarıyla tanıştırmak istemişti. Bende karşı gelememişdim. Bunun daha çok canımı yakacağını düşünüyordum. O yüzden hep mesafeli davranmaya çalışmıştım ilk günlerde. Sonrasında daha fazla mesafemi koruyamamıştım tabi. Onlarla da çok samimi olmuştuk. Ve bunlar olana kadar 1 hafta geçmişti üstünden. Sonrasında artık tekrar sıradan bir hayata geçiş yapmaya başlamıştım. Bir kaç şey dışında...

NE YAŞAMIŞ BENİM  BU SANGMİNİM BENİM YAVRUM YAVRUUM NEYSE İG HAYIRLI SAHURLAR BB. ☆.

☆ Dance ☆ {bxb}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin