Cine ma crezi ? Dar insa te iert

19 0 0
                                    

Arisa Pov.

Ma trezesc a doua zi .... amintindu-mi ce mi s-a întâmplat.
Poate ca ma place . Însă vedem azi .

Ma duc la baie imi fac rutina si un dus fierbinte si ma usuc pe corp .
După ce termin ma îmbrac asa .

Ma duc jos unde il vad pe fratele meu plangand

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc jos unde il vad pe fratele meu plangand .
Eu : hei , ce ai ?
YG: Eu cu Audett (se citeste Odet ) ne-am despărțit si e doar din cauza mea .
Eu : Hai la o plimbare ... Imi vei spune tot ce s-a intamplat încetișor ok ?
El imi incuviinteaza afirmativ si mergem prin parcul din apropiere .
Eu : Deci ...
YG: M-a sunat mai innainte si a țipat la mine , ca sunt rece , distant , insensibil .... Ca am profitat de ea si de corpul ei .
Eu: De ce ar spune asta ? Ce ai facut ?
YG: Stii ca am petrecut toti aseară.... Eu venisem beat pe la 04 (am uitat sa mentionez ca in momentul cand ei vorbesc este amiaza , cam pe la 14) si la club o fata se daduse la mine ... Si beat fiind , am sarutat-o dar nu a durat 3 secunde și am realizat ceea ce fac si am alungat-o . Jur ca regret amarnic .
Eu : Dar ea de unde a aflat ?
Yg: Fata aceea e colega de clasa cu ea ...Si e prietena ei cea mai bună.... probabil i-a spus si a crezut-o .
Eu: Sau iubita ta a trimis-o intenționat pe fata care e cea mai buna prietena a iubetia tale si care te-a sărutat , sa te sărute ca sa afle daca îi esti loial . Bineinteles ca fata aceea nu avea iubit fiindca o cunosc bine si din spusele iubitei tale , e single si daca ar avea o relație , nu ar face asta .
YG: Da de unde le scoti mai ?
Eu : Sunt femeie si iubita ta e la fel , toate suntem asa ... Nu stii ce ne trece prin cap sau-
YG : Sau cat de malefice sunteti toate si ce minți bolnave aveti ?
Eu: Cam asa .
Yg : In fine .... ce ar trebui sa fac ?
Eu : Sa te duci la ea si sa-ti cer scuze in genunchi si sa încerci s-o recastigi arătând cat de tare iti pare rau si cat de mult tii la ea .
YG : Asta voi face si cred ca si jimin la fel !
Si arata catre jimin , așezat pe fundul capotei mașinii lui si cu o fata cocoțata pe el .
Eu : *mi se prelinge o lacrimă * Serios?
Yg : ÎI RUP CAPUL *si scoate coltii *
Eu : Nu Yoongi, nu merita ... lasă-l.
Jimin ne zărește pe amândoi si atunci ramane blocat insa peste cateva secunde vine catre mine si Yoongi .
Jimin : Stiu ce ai vazut , stiu ca ma crezi un nemernic însă vreau sa stii ca doar am profitat .
Spune fara urma de regret .
Eu : Stiu , dar nu merita sa ma răzbun , nu merita sa ma cert , nu esti primul care imi face asta , nu ma strofoc .... dar hai ca de acum sa fim străini unul pentru altul ... cand ma vezi in clasa ma ignori si oriunde m-ai vedea .
Si îi întorc spatele .
Yg : O SA REGRETI AMARNIC .... SORA MEA NU MERITA SA SUFERE DIN CAUZA TA ... ESTI UN CU**AR SI UN LĂ*AR CARE-SI BEA PROPRIA SPE*MA. DACA TU CREZI CA SCAPI NEPEDEPSIT ... Te înșeli.
Jm: Stiu ca am gresit ... dar asta sunt eu .
Yg : Nu ! TU NU ERAI ASA ! ERAI UN BAIAT INOCENT SI RETARD CARE DACA NU MA INTALNEA PE MINE SI NU IL SMECHEREAM EU .... RAMANEA UN TRIST ASA CUM ERA SI INNAINTE .
Jm: Cum zici .
Si Yoongi vine dupa mine . Iar jimin isi vede de drum .
Yg : Nu scapă usor , stai linistită surioara .
Eu imi șterg lacrimile si îi spun
Eu : Nu Yoongi , nu vreau sa sufere si el , e destul sa sufăr eu pentru amândoi, nu vreau sa te atingi de el nici cu respiratia . Te rog
Yg: Dar e un nenorocit , un cu**ar care si-a batut joc de tine , de surioara mea nu acc-
Eu : IN TOCMAI ! SUNT SORA TA SI TE ROG SA-L LASI IN PACE ! Te rog Yoongi! Te rog !
Si incep sa plang mai tare ca la început .
Yg : Asta vrei surioara ? Si ma i-a in brate mangaindumi capul usor pentru a ma liniști .
EU: Da !
YG: Ooof , daca asta vrei ... asta voi face .
Eu : Vreau sa merg la magazin sa-mi iau o grămadă de rontaieli si dulciuri si mergem acasa... sa vina Disy la mine si sa ne uitam toti la un netflix .
Yg : Hai !
Ne luăm o grămadă de rontaieli si dulciuri si mergem acasa .
Ajunși în fața porții conacului o vad pe Disy.
Disy : *Ma i-a in brate * PUIUTUL meu frumos! Ooof promit sa-ti fiu alaturi !
Yg : Ma are si pe mine !
Disy : Tu maidanezule , sa nu imi mai bati puiul ca te zbor in vulcanul cel mai mare de planeta asta .
Yg : Ne-am împăcat !
Disy : Bine imi cer scuze ! MA ierti ?
Yg : Dap !
Eu : Bun , acum ca am terminat mergem ?
D&Y: Hai .
Am stat toata seara , la netflix. Însă eu nici la filmele de groază nu ma speriam , nici la cele amuzante nu radeam , nici la cele triste nu plângeam si nici la cele siropoase nu plângeam.
Am stat toata seara bosumflata si am mancat prostii .
Disy: E cam târziu *ceasul arata 20 :00* ar trebui sa plec .
Ea se duce si se încalta.
Eu : Hai sa te duc cu masina . Vreau sa ma duc sa iau si ceva de băut.
Disy : Sa nu bei mult ! Te rog
Eu : Promit . Si schițez un zambet aproape sincer .
O duc pe Disy acasa si apoi iau niste JB , Wiskey , Votka , Lemon Cello si mai multe, plus bere .
Ajunsă acasa deschis o sticlă de bere si ma duc pe balcon si imi aprind o țigară . Avand balcon si la parter , de unde poti sa sari si sa ajungi in grădină, zăresc o mașină asemănătoare cu a lui jimin . Parchează în fața casei mele si iese din ea chiar jimin.
Eu sar peste balcon si îi deschis poarta dar nu îl las sa intre in curte .
Eu : Parca era vorba ca suntem străini de acum
Jimin : Am aprobat eu ceva ?
Eu : Uite nu vreau cearta sau sa facem panarama
Jimin : Vreau doar sa discutam
Eu : Am discutat deja tot ce era de discutat .
Jm: Ba nu , uite.... am nevoie de maxim 5 minute .
Eu : Fie
Jm: Azi dimineata ma dusesem dupa niste flori , iar cel mai apropiat magazin de casa ta era cel de langa parcul in care te plimbai cu Yoongi , acolo este si un mic restaurant de unde poti face comanda de torturi sau mâncare, eu dupa ce am luat florile m-am dus la acel restaurant si cand am luat comanda , mi-am luat si un suc , si pana sa imi faca sucul m-am dus pana la baie , apoi o fata se ținea dupa mine ... e una disperată de mine din anul 1 de facultate si nici acum nu ma lasa in pace si iar ea era si acolo la restaurant , si cand am dat sa ma duc la masina ma luase o mica amețeala, ea ma strigase cat sa aud doar eu si eu m-am intors sa vad ce vrea iar atunci sa tot apropiat de mine pana am ajuns sa stau rezemat de capota mașinii si ea peste mine si sa ma sarute . Probabil mi-a pus un drog in băutura cat am fost la baie .
Eu : Si de ce mi-ai spus ca m-ai folosit ?
Jm: Eram inca sub efectul drogului .
Eu : Eram sigura ! Cine ma crezi pispirelule ? Tu crezi ca pe mine ma vrajesti asa usor sau cum?
Jm : Nu ! Insa eram sub efectul drogului nu stiam ce scot pe gura .
Eu : Ooof ..... nush ce sa cred .
Jm: Gândește-te
Eu : Ma voi gândi , dă-mi 3 zile .
Jm: Ok si apropo astea sunt florile pe care vroiam sa ti le dau si tortul .
Eu : Mersi ! Ne vedem luni cel mai sigur !
Jm : Bine!
Si imi lasa repede un sărut pe gât eu tresărind .
Eu : Nu e corect !
Jm: Ba da ! Paaa ! Te iubesc !
Eu : Cum zici tu !
Intru in casa si il vad pe Yoongi suparat
Yg : De ce l.ai lasat sa te pupe ?
Eu : Nush ... pur si simplu s-a intanplat
YG: Uite , il stiu pe jimin ... merge de la o fata la alta .
Eu : Asta o sa vad pe parcurs .
Yg: Cum vrei .
Eu: Te-ai mai impacat cu Audett ?
YG: Am vb sa ne vedem in seara asta .
Eu : Nu o penetra prea tare si ai grija sa nu o lasi gravidă .
Spun urcând pe scări , acesta strangand putin din nas cand a auzit ceea ce am spsus .
Yg : Si tu vezi ce faci cu jimin poate te aduce in scaunul cu rotile la cat o sa va distrati .
Ma stramb si eu din nas si îi arat degetul din mijloc .
Apoi merg sus si ma pun in pat cu o sticlă de bere si una de lemon cello langa mine. Pornesc boxa si imi pun niste muzica deschizând o sticlă de lemon cello si luand telefonul scrolland pe INSTAGRAM.
Am băut sticlă de lemon cello si cea de bere , am facut un dus si rutina de seara ca sa nu miros a alcool si m-am schimbat in pijamale .
M.am pus in pat închizând televizorul însă mai stând pe INSTAGRAM.
La un moment dat imi apare de pe contul lui jimin o postarea cu un snap

Cine ma crezi ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum