Bölüm 2 "Zor Bir Soru"

1.8K 115 130
                                    

Müdür:"Sizin de bildiğiniz üzere beraber söyleyeceğiniz bi şarkı için toplandık.Bu süre boyunca sürekli yollarda olmanızı istemediğimiz için ayrı bir ev ayarladık.Evde her türlü ihtiyacınız ve enstrüman var."

Her ne kadar Defne'den ayrılacağım için üzülsem de...

Tuana:"Teşekkür ederiz de şu şarkı hakkında hâla bi bilgi vermediniz."

Müdür:"Şu konu...Biz şarkıyı çoktan belirlemiştik ama son anda gelen bilgilendirmelerden dolayı şarkıyı sizin yazmanız gerekiyor."

Çağan Efe:"Biz mi ikimiz mi?"

Niye böyle demişti ki içime bir kurt düştü.

Müdür:"Bir sorun var mı?"

Çağan Efe:"Hayır benim için bi sorun yok.Senin için var mı Naz?"

Bi sorunu yoktu buna sevinmiştim.Bana ikinci adımla seslendi.Kimse bu ismimle hitap etmezdi bana.

Tuana:"Hayır benim için de bi sorun yok."

Müdür:"O zaman görevliler sizi eve götürsünler yerleşmeye başlayın."

Çağan Efe:"Peki."

Müdür:"Derin dışarıdaki görevliyi çağırır mısın?"

Derin:"Hemen efendim."

Dışarı çıktı.Defne bana bakıp gülüyordu.Ben eve gidince gösteririm sana.Derin yanındaki görevliyle içeri girdi.

Müdür:"Hazırlanınca sizi götürürler."

Çağan Efe:"Teşekkür ederiz efendim."

Toplantı odasından çıktık.Eve gidip eşyalarımı almalıydım.

Tuana:"Defne gitsek mi daha toparlanacağım."

Defne:"Tamam tatlım gidelim."

Asansörün düğmesine bastım.Gelmesini beklerken Çağan Efe,Esat Polat ve Ömer gelmişlerdi.

Çağan Efe:"Tekrar görüşmek üzere Naz."

Birinin bana o ismimle hitap etmesi çok sinirimi bozuyordu ama o söyleyince...Hoşuma gidiyor.

Tuana:"Görüşürüz Ak."

Gülümsedi.Gülümsedim.Asansör geldiğinde bindik.Ofisten çıktık ve bize ayarlanan arabaya bindik.Bizim eve geldiğimizde hemen odama çıktım ve kıyafetlerimi bavula yerleştirdim.İşim bittiğinde üzerimi değiştirdim.

İşim bittiğinde üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra aşağı indim.Defne de hazırdı.Onlar bizimle kalmayacaktı benimle eve kadar gelecekti.

Defne:"Hazırsan geç olmadan gidelim bekletmeyelim seninkini."

•Bizim Şarkımız | ÇağTuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin