ZOR ANLAR

7 1 0
                                    

-selam.. şey aslında seni korkutmak istemezdim ben yan binada oturuyorum ve camlarımız birbirimize bakıyor her gece seni izliyorum çok hüzünlü gözüküyordun.. tanışmak istedim

- sorun değil anlıyorum içeri geçmek istermisin? dedim ve ikimizde salona doğru yürüdük kusura bakma ben insanlarla pek konuşamam stresliyim.. anladım benim adım demir sende serinsin? başımla onayladım 19 yaşımdayım ve senin hoşlandığın çoğu şey ilgi alanım animasyon şirketinde çalışıyorum dedim. wow ne kadar güzel bende mimarlık okuyorum 20 yaşımdayım ailen yokmu? maalesef kaybettim dedim başımı öne eğerek. oh çok çok üzgünüm öyle demek istememiştim. problem değil dedim gülümsemeye çalışarak senin? ah- benim ailem yurt dışında ben burda okuyorum. anladım tanıştığıma memnun oldum çay istermisin? o-olur.. teşekkürler. rica ederim ımm anladığın üzere ankisetiyem tavan yapmış durumda ilk defa biriyle bu kadar çok konuştum dedim utanarak. o sırada demir hayretle ayağa fırlayıp; anime mi izliyorsun dedi koleksiyonlarımı inceliyordu. evet dedim gülümseyerek sende izler misin? hayat biçimim diyebilirim dedi gülerek. içimden ne kadar da benziyoruz dedim. demir şey o zaman akşam bana yemeğe gelmeye ne dersin dedi? şey özür dilerim yapamam- anlıyorum ama kusura bakma bu akşam seni bana gelmesen de dolaşmaya çıkartacağım dedi. peki o zaman konuşuruz dedim. demir elimde duran telefona uzandı nefesim mi kesilmişti benim az önce galiba kıpkırmızı olmuştum eli elime değdi ve kokusunu duyacak kadar yakındı.. hey ne yapıyorsun diyebildim- numaramı kaydedeceğim serin ? ha- şey evet tamam dur yardımcı olayım dedim ve kayıt yerini açtım numarasını yazıp telefonumu uzattı. görüşürüz asosyal güzel- dedi ve gülümseyerek kapıdan çıktı. elim ağzımda koşarak tuvalete gittim kusacağımı sanmıştım bir an karnımda garip bir his olmuştu güzel mi demişti o bana-... bunları düşünerek ılık bir duş aldım üzerimi giyinip kahve ve birkaç yiyecek almaya gittim tam eve girecekken cebimdeki telefon titredi bu senin için:) mesaj demirdendi o sırada kapının önündeki paketi fark ettim anlam veremeyerek paketi aldım ve içeri geçtim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin