ONE

1 1 0
                                    

ADA| Şampuanı ilk kafanamı dökersin yoksa elinemi aslanim.

Evet kızlar yazdım şimdi napıyoruz. 1-2 dkya cevapda verir sizde tükürdüğünüzü yalayıp paraları dökülürsünüz .  İşlem basit hahah hadi sınıfa girelim.

-Ezgi  kızım sen salakmısın aminakoyim böyle saçmalığa çocuk cevapmı verir hem verse ne bok yiceksin acaba?

-Naz valla Ezgi, haklı bebek cevap verirse ne diceksin. Emir biz iddiaya girdik kurban senmisin diceksin para uğruna bu da yapılmaz aga.

Off ne boş yaptınız siz değilmiydiniz hayatımda kimseyi istemiyorum ki bunu bilinçli bi hâlde yapmama rağmen hiç kimsenin olamiyacağını iddia eden üstüne birini hayatıma alırım dediğimde taşşak geçip ortaya para koyan. Emirde yakışıklı çocuk ztn tipimle etkilemeye kalksam eğlenemem bende 2-3 ay anonimden takılıp hem eğlenicem hemde parama bakıcam.

Ben tam kızlara bunu anlatırken edebiyat hocamız geldi bu karıyıda hiç sevmem ya

Hoca dersi işlemeye başladı. Son haftada ders işlemezsin be buda işlenmez yani ama söz konusu Ayşe hoca olunca garipsememek gerekir bu durumu. Seneye 11. Sınıf olucaz ve o sene hepimiz için deli gibi ders çalışıcağımız sene olucak. İşin kötü tarafı şu ise benim bi hayalim yok. Yani çok kafa yordum çevremde çok fazla yardım eden oldu ama benimsebildiğim işte şu benim hayalim diyebileceğim bi meslek seçemedim. Annem ve babam beni hiç zorlamadılar kararımı tamemen bana bıraktılar ama iyimi yaptılar kötümü emin değilim.  Ben tam düşüncelerim arasında boğulurken telefonum titredi tam  bildirime tıklamayı düşünürken

- Ayşe hoca  "Kızım hayırdır dersi dinlemiyosun daldın gittin yine bi yerlere boğulmayasın sonra?"

Hocam ne dalması ne boğulması saçmalamayın dersi dinliyorm ben burda dedim.
Şakacı seni çok güldüm anlatamazsın boğulmakmış ben bir boğucam seni Allahım sabır ver.

-Ayşe hoca "haddini aşma Ada burda saçmalayan varsa sensin. Daha fazla terbiyesizlik yapma bana karşı dersini dinle yada çık git sınıftan "

İyi ben çıkıyim o zaman size iyi dersler HOCAM diyip sınıftan çıktım.

Sanki dersi bozuyorum sessiz sessiz oturuyorum yada düşünüyodum her neyse eğer benim üzülceğimi sanıyosa daha çok bekler neymiş terbiyesizlikmiş sen salak salak konuşursan cevabını veririm. Ohh ne güzel oldu kantinde karnımı doyururum bende.











Bunu okuyan sen eğer okuyan varsa tabi sjdhdhhdjdjd İnşallah vardır neyse ben bi kaç bölüm daha atarım. İstek falan olursa tabi sjhdh saçmalıktan oluşan bi bölümdü gördüğün uzere farkli klişe önerilerim varsa yorum atabilirsin görüşünü belirtirsen acayip mutlu olurum bu arada .
🤲🤲




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 \Yaz Aşkı \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin