Merhaba ben Aleyna Korkut 17 yaşındayım. Babamın işi yüzünden yine taşınmak zorunda kaldık bugün yeni okulumun ilk günü okulumun adı kara koleji şimdi kızları bekliyorum arkadaşlarım irem, su ve eceyi.
"Aleynaa biz geldikk"dedi su. Koşarak aşağı indim ve kızlarla beraber okula gittik. Tam okula girdiğmiz sırada arkamızdan bir ses duyduk. Bahçenin kapısında siyah bir bmw vardı. Tam o sırada içinden 4 tane erkek çıktı tiplerinden anlaşılır bir şekilde bunların okulun belalısı olduğu belli oluyo. Bütün kızların dikkati o dörtlü grubun üstündeydi.
"Kızlar ne bakıyosunuz hadi gidelim geç kalıcaz" dedim. Okula girip müdürün odasına girdik. Sınıfımızın şubesini öğrendik. Şimdi sınıfa gidiyoruz. 11-A sınıfının kapısını çaldım. İçeri girer girmez okulun bahçesinde gördüğümüz çocukları gördüm.
"Evet arkadaşlar yeni sınıf arkadaşlarınız. Hadi bakalım yerlerinize geçin çocuklar. Ben suyla en arka sıraya iremle ecede bir önümüze oturdular. Her zamanki gibi aşırı sıkıcı bir dersin ardından sınıftan çıkacakken önümüzde bir kız grubu belirdi.
Çakma sarışın öne atlayıp "Hiç kaanlara bakmayın onlar bizim" dedi. Manyak mı ne bu kız ya "Neyden bahsediyosun sen" diye sordum. Adının Kaan olduğunu öğrendiğim(şu bahçede gördüğümüz)çocukları gösterip "Kaanlar bizim sakın bulaşmayın" dedi. Ya bu kız gerçekten salak. "Bulaşırsak ne olur naparsın?" "Döverim kızım seni" dedi. Tam elini kaldırcakken kolunu tutup çevirdim ve sırtından kulağına doğru "Yanlış kişiye bulaştın dikkat et bence tek bir harekette bitiririm kızım seni" dedim ve sınıftan çıktım. Kızlarda peşimden geliyodu.
"Çok iyi yaptın o şıllığa"dedi ece. Kantine gelince oturucak yer bulup oturduk bizim arkamızdan Kaan'ın grubu girdi. Yanımıza gelip "Daha ilk günden benim için kavga ettin çok hoşlandın galiba"dedi ya bu çocuk neyden bahsediyo ya "Seninle alaksı yok laf etti ben de yapmam gerekni yaptım"dedim. Kulağıma eğilip "Olsun yine de çok iyiydin güzellik "dedi ve gitti. Eve gidene kadar çok rutin geçti bugünde böyle geçti. Bir okul günümde normal geçebilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşmanlar
Поэзияben aleyna ve babamın işi yüzünden yeni bi şehre taşınmak zorunda kaldık neyse