Şehrin ortasında toplu kötüler saldırısı olacağı bildirildi,öğrencileri test etmek için nöbet alanına onları görevlendirdi herkes ikişerli gruplara ayrıldı Deku ve Bakugo aynı gruptaydı şehrin karanlık arka sokaklarına girdiler, karanlık sokaktan caddeye çıkacak iken yerin altından asfaltı kırarak sayılamayacak kadar çok kötüler çıktı, görünüşleri güçsüz ama sayıca çok fazlalardı yakınlarındaki gruplara çağrıda bulundular gelmelerine 10dk vardı durumu idare etmelilerdi.
Kötüler arasında iri yarı gözüken kişi lafa girişti:
"Teslim olun bizi yenemezsiniz"Deku lafa girdi:
"Asla, hem sizin amacınız ne?"Kötü:
"Bunu size söylecek kadar aptal mı sandınız bizi"Yüzlerce kişi bir anda üzerlerine saldırdı tek yumrukta yere yığılıyolardı ancak vurdukça yenisi geliyordu Bakugo en son dayanamayıp :
"Adamlarının hepsi çok ezik seninde onlardan bir farkın yok!"Liderleri deliye döndü kıpkırmızı oldu bir anda 50 metre yukarı zıpladı,Deku ve Bakugo ezik düşmanlarına durmadan yumruk atmaktan kafalarını yukarı kaldıramamıştı Deku yerde büyüyen gölgeyi fark etti liderleri Bakugonun üzerine doğru hızla geliyordu Bakugo onun farkında değildi son anda Deku Bakugoyu iterek onu ezilmekten kurtardı ancak kendisi ezilmişti Bakugo kendini yerden hızlıca kaldırdı ve üzerine yığılan onlarca cılız düşmanı yere fırlattı. Bombalarını patlattı ve hızlıca liderin üzerine doğru uçarken güçsüz düşmanlar Bakugonun ayağına asıldı, bundan fırsat bilen liderleri Bakugonun yüzüne sert bir yumruk attı.
Uzaktan nöbet bölgesini izleyen Aizawa durumu fark edip hemen dövüş alanına geldi ve liderlerini kolayca alt etti,Deku ve Bakugoyu sırtında taşıyarak uzaklaştı ve nöbetin sona erdiğini, buraya az kalmış düşman için bir kahraman ekibi talep ettiğini söyledi.
Deku ve Bakugo aynı anda gözlerini açtı.Hastenede olduklarını kolayca anladılar, heryerleri sargılıydı kafalarını çevirdiklerinde birbirlerini gördüler önlerinde polise olayı anlatan Aizawa ve All might vardı uyandıklarını ve konuşamadan bakıştıklarını fark etti Aizawa ve öksürerek kendisine bakmalarını sağladı:
"İkinizide dövüşte gösterdiğiniz azim ve kararlılık için tebrik ederim."
Doktor uyandıklarını görünce kapıda bekleyen koca sınıfa girebilirsiniz dedi.Tüm sınıf bir anda içeri daldı büyük bir patırtı vardı All might herkesi susturdu ve hastane odasından çıkarken yatakta yatan Deku ve Bakugoya bakarak:
"Geçmiş olsun Midoriya ve Bakugo evlatlarım 1 ay sonra görüşmek üzere"Tüm sınıf yatakların başında toplandı ve sorular sormaya, geçmiş olsun dileklerini sunmaya başladı.Deku azda olsa ağzını oynatmaya çalışsada her yeri acıdı ve dayanamayıp konuşmaktan vazgeçti,Bakugo zaten yüzüne hasar almıştı yüzü sargılar içindeydi ağzını oynatacak son kişiydi.
Uraraka Dekuya acıtmayak şekilde kocaman bir sarıldı ancak Deku tepki veremiyordu.Urarakanın gözlerinde Dekunun hayati tehlikesi olmadığı için hissettiği duygular belli oluyordu Deku çok mutlu olmuştu zorda olsa hafifçe sırıttı.Arkadaşları komiklik olsun diye Deku ve Bakugoyu aynı karede yanyana yatarken fotoğraflarını çektiler bu anın zor bulunacağını biliyordu.Bakugonun gözlerinden sinirden kırmızı damarlar gözüküyordu sınıf Bakugodan korkup fotoğraf çekmeyi bıraktılar fotoğraf çekenlerden biride Urarakydı fotoğrafı çeker çekmez silinmesin diye saniyesinde kilitlemişti bile fotoğrafı.
Bütün bu muhabbetten sonra herkes ayrıldı ve Deku ve Bakugonun 1 aylık hastane maceraları başlamıştı....