2

153 24 10
                                    

İkiside arkadaşları ayrıldıktan sonra ağrıdan uyuyamadı hiç bu kadar ağır hasar almamışlardı.Ancak Deku özgünlüğünden faydalanarak daha hızlı iyileşiyordu,her gün hemşireler onlara elleriyle yemek yedirmek zorundaydılar.

Birkaç gün sonra Deku artık kollarını ve ayaklarını hareket ettirebiliyor,hemşirelerin ona yemek yedirmesine ihtiyaç duymuyordu.Her öğün zamanı Bakugonun hala hemşireler tarafından beslendiğini gördükçe içi burkuluyordu,bu duygudan kurtulmak istiyordu.

Deku hemşirelerle anlaştı durumu kabul ettiler,geriye kalan tek şey istediğini yapmaktı.

Aradan bir kaç gün geçti Bakugo parmaklarını hareket ettirip telefonuyla Deku ile mesajlaşıyordu:

Deku:
-Hey, Kachhan orda mısın ?

Bakugo
-Evet burdayım ne var!

Deku:
-Neden bana böyle kaba davranıyorsunki ...

Bakugo:
-Sadede gel

Deku:
-Neden yemek yemiyorsun ?

Bakugo:
-Hemşireler tarafından yedirilmek çok mu güzel sence ?

Deku:
- Eğer yemek yemezsen bu muameleye daha çok maruz kalacaksın farkıda mısın ?

Bakugo:
-Hem bak saat kaç oldu hemşire gelmedi benle uğraşmıyorlar bile.

Deku:
-Hemşire gelmiyor çünkü.......

Bakugo:
-Ne planlıyorsun ?

Deku:
-Çünküüü SANA BEN YEMEK YEDİRCEM!

Bakugo:
-HEY DUR SAÇMALAMA BUNU NEDEN YAPIYORSUN AMACIN NE ?

Deku:
-Hemşireler sana yemek yedirirken görürken içim burkuluyordu bende eğer ben yedirirsem sorunun ortadan kalkacağını düşündüm.

Bakugo:
-İstemiyorum!

Deku:
-İtiraz edecek konumda değilsin

Deku yatağının yanındaki çekmeceden yemek tabağını çıkardı Bakugonun yanına geldi.Dekunun bir elinde telefon bir elinde içi yemek dolu kaşık vardı.Bakugo yavaşca ağzını açtı Deku kaşığı yavaşca ağzına soktu Bakugonun yutmasınıı bekledi ve kaşığı tekrar ağzına soktu.Bu işlemi bir kaç kez tekrarladıktan sonra doyduğunu anladı ve Bakugonun ağzını sildi ve yerine oturdu.

Telefonu tekrar eline aldı ve gelen mesaja baktı.

Bakugo:
-Hemşirelerden daha iyi yediriyorsun.

Deku:
-Herkes benim gibi sana bakamaz değerimi bil.

Bakugo:
-Sanırım şimdilik bu olaylara göz yumacağım.

Deku:
-İşte şimdi lafıma geldin tebrikler.

Mesajlaşma burda durdu ikisininde uykusu gelmişti ikiside mışıl mışıl uyudu....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dekubaku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin