Gençler ilk öncelikle bu hikaye benim değil yabancı birisinin çevirisi kitap cok güzeldi bende sizin için çevirem dedim iyi okumalar Sasu2030 kitap sahibi bu kitapları cok sexy okuyun bnce :>
Haydi Bismillah
Saat ; 02:43(saat bırakın)Sasuke ve Boruto,yakın zamanda bulunan nadir eserle Urashiki'yi kovaladılar.
-Ne tür bir yer burası? -Boruto merak etti.
Üçü bir tür zaman uzayındaydı. Nadir eser bir kaplumbağa'ya benziyordu.
Boruto kaplumbağayı almaya gittiğinde, güçlü bir parıltı onları neredeyse kör etti.
Boruto!
Sasuke-san!
-----------------🍥🍅-----------------
Ero-sennin ile casuluk yapmak ne sıkıcı
Dedi sarışın içinden"Konohanın güzel kadınları izlemek kitabım için çok önemli evlat!"
Sarışın yaşlı sapığın sesini taklit etti
-Umarım onu kadınları gözetlediği için cezalandırırlar ehehehe güldüğünde
ağzını kapattı -huh? Oradaki ne
Bazı ağaçlara yaklaştı ve orda bilinçsiz yatan bir adam gördü.
-Bu adam burada bilinçsiz olarak ne yapıyor?
Onu daha yakından görmek için yaklaştı
Onu hiç etrafta görmedim. Belki de köyden geçen biriydi.
-Ama ne adam! Çok..
yaklaştı ve adamın yüzünün yarısını kaplayan saçını kaldırdı
-..çekici
Sasukeye benziyor. Hayır hayır o piç kurusunu unut. Güçlenmeliyim ve onu ne kadar az düşünürsem o kadar iyi. Dedi kendi kendine. Adama baktı
Ama onu burda bırakamam herhangi bir çılgın kadın onu kaçırabilirAdamın bedenini aldı ve elinden geldiğince onu eve götürmeye başladı.
Yol boyunca,birkaç köylü sarışının bilinçsiz bir adam taşımasını garip buldu. Biri ona taşıdığı adamı sordu.-Selam Naruto. Bu adam kim?
-Ero-sennin'in arkadaşı! Sarışın gergin bir şekilde söyledi.
-Şimdi anlıyorum iyi günler.
Kız gitti ve Naruto huzur içinde iç çekti.-Naruto nerdesin!?
Takım arkadaşının sesini duyunca irkildi. Sakuranın onu görmemesi için dar bir sokağa girdi.
Pembe saçlı kızın onu takip etmediğini anlayınca rahat bir nefes aldı. Adamı tekrar aldı ve küçük evine doğru gitmeye başladı.-----------------🍥🍅-----------------
Merdivenleri gördüğünde hiç bu kadar uzun gelmemişti
-Lanet olsun bu adam çok ağır dattebayo!
Zavallı küçük sarışın, her adımı çıkmakta zorlandı.
Aniden aklına bir fikir geldi. Adamın her iki bacağınıda tutup onu sürükledi.
Kafası her merdivene çarptığında özür diledi.
Evin kapısını açtı ve içeri girdi ve yine adamın kafasını kapıya çarptı
-Üzgünüm dattebayo!
Sonra onu zar zor yatağa yatırdı ve üstünü örttü
O kadar çaba beni acıktırdı. Yiyecek için hırlayan midesine dokunarak dedi.
Küçük kilerine gitti ve bir kap ramen çıkardı ve sonra suyu kaynattı. Sıcak olana kadar bekledi ve anında ramen kabına koydu. Sonra olması için 5 dakika bekliyordu. Beklemekten nefret eder. Nihayet hazır olmuştu yemek yemeye başladığında yataktaki adam uyanmaya başlamıştı.
-mh.. şikâyet etti.
-ah çoktan uyanıyor. Sarışın yatağın yan tarafına yaklaştı.Gözlerini yavaşça açtı ve başının çok açıdığını hisseti. Sanki bir yere bir kaç kez vurmuş gibi. Bir odada olduğunu fark ederek etrafına baktı. İşte o zaman gözlerini ona bakan küçük sarışına baktı. Naruto'yu görünce neredeyse yataktan düşüyordu. Ne olmuştu? Dobe'si neden küçük? Bekle,Naruto bir çocuksa, bu demek oluyordu ki .. Geçmiş Konoha'daydı!
Elbette şimdi anlamıştı ama buraya nasıl geldiğini hatırlamıyordu.
-Neredeyim?
-Sen benim evimdesin. Dedi gülümseyerek. Sasukenin çok iyi bildiği bir gülümseme ile
-Seni ormanda buldum bilinçsizdin.Bu yüzden seni evime getirdim, çünkü başka biri seni bulabilir ve sana bişey yapabilir. Dedi küçük sarışın
Sasuke olan şeyi hatırlamaya çalışarak başını tuttu ama kafasındaki keskin ağrı bunu engelledi.
-Bana ne oldu?
Sarışın yatağa oturarak merakla sordu:
-Ben Uzumaki Naruto. küçük elini yetişkine uzattı.Sasuke sarışının eline baktı. Ona kim olduğunu söylemezdi. Naruto geleceğin Sasukesini bilmemeli. Çünkü bu, şimdiki zamanda birşeyler değiştirebilir.
-Hangi köydeyim? Konuyu isminden başka bir yöne çevirmeye karar verdi.
Uzumaki suratını astı.
-Konaha köyünde. Diye yanıtladı
-Başım neden ağrıyor?
-Oh.. evet. Seni buraya getirirken birkaç kez vurdum. Üzgünüm.
Ayağa kalktı ve pencereden baktı bu onun bildiği eski Konoha.!-Ramen istermisin. Dedi sarışın elindeki ramen kasesini uzatarak
-Hayır teşekkürler.
-Bilinçsiz ormanda ne yapıyordun ihtiyar?
Sasuke tek kaşını kaldırdı. Naruto ona yaşlı demişti? Yaşlı değildi, 32 yaşındaydı, ayrıca Naruto bir yetişkin olarak ondan daha yaşlı gözüküyordu.
( ve sexsi, Naruto daha ii bence sasukeden)
- Yaşlı değilim.- O halde bana adını söylemezsen sana nasıl hitap edeceğim?
Ne diyeceğimi bilemiyorum. Naruto bir cevap beklerken baktı.
- Ben köyden köye gezen bir sihirbazım.
(Icinden* harika fikir Uchiha Sasuke aklı başında olan biri buna asla inanmaz, inanmak için aptal olmaları gerekir.- Gerçekten mi!? Bir sihirbazmısın?
Sarışının mavi gözleri merakla parladı.
Naruto, ilk seferinde duyduğu her şeye inanan tek aptaldı.- Evet sihirbaz
- Konoha'da ne yapıyorsun?
-...
Sasuke ne cevap vereceğini bilmiyordu. Içinden tatlı sarışına bu kadar meraklı olduğu için beddua okuyordu. Küçük sarışın ona baktı, sonra Uchiha'yı yerinden oynatan bir şey söyledi- Sen...
Küçük başını yana hareket ettirdi
-... Benim Sugar Dadyim?Gençler çok zordu aw 1 günde anca sorry ayrıca şuraya bir video bıraktım o benim kanalım sasunaru videolarım var bakmanızı öneririm çok güzeller ♡
Ayrıca video nasıl? Neyse abone olun pls by!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sugar Daddy~SasuNaru
RandomSasuke geçmişe gidip yapmaması gereken bir hata yapar..?