•Part 2•

630 41 32
                                    

Hayla kanalıma abone olmadın mı? ayb ediyorsun. Videoyu beğendiysen abone ol dostum.
Neyse iyi okumalar.

- Sugar Dady nedir? Uchiha sordu.

-Bir şekerli baba? Bunun ne olduğunu bilmiyorum. Sarışın dedi.

- Öyleyse neden bana bilmediğin şeyi söylüyorsun! Uchiha dedi.

- Ero-sennin ile yaptığım gezilerden birinde hatırladım "Hey evlat o yaşlı adam senin Sugar Dady'n mi?" Dedi hatırladığı kadarıyla. Sasuke küçük sarışından duyduklarına inanamadı.

- Hiç birini anlamadım ama ero-sennin bana açıkladı.

- Sana tam olarak ne söyledi? Sarışının önüne otururken sordu.

- Mhmm pek bişey hatırlamıyorum. Kaşlarını çatarak söyledi.
- Hatırladığım şey şu ki,
Sugar Dady: Modern bir beyefendinin, daha genç birisyle ilişki kurmak istemesidir. 
Sasuke bunu hayatında hiç duymamıştı ve genç arkadaşının bunu bilmesine çok şaşırmıştı
- Bunları ben hiç duymadım ve sende unutursan iyi edersin. Sen daha çocuksun ve yetişkinlerin dünyasını anlayamazsın.

- Herneyse bunun hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Ramen yemeyi bitirdiğinde dedi. <Lezzetliydi>
- Gerçkten ramen istemiyor musun Sugar Dady?

- Bana öyle demeyi kes!

- O zaman bana adını söyle ve bir daha sana öyle demiyeyim.!
Hafifce kabarık yanaklarla cevap verdi. Çok sevimli görünmesini sağlıyor.

Sasuke o sevimli yüze bakmamak için
başka yere baktı. Sasuke daha çocuk iken farkında değildi, ama artık bir yetişkin olduğu için Narutonun sevimli olduğunu fark etti. Bekle ne düşünüyordu ? Bunu unutmak için başını salladı.
Sasuke Dobesine ismini söylemeyeceği takdirde hala sugar dady diyeceğini çok iyi biliyordu ama ismini söylememeyi tercih etti. Sarışına kimliğini söylerse kim bilebilir gelecekte neye yol açacağını kim bilebilir?
Hoşunuza gitmeyecek olsa da, her şeyi olduğu gibi bırakmak en iyisidir.

- Sana söylemeyeceğim.

- O zaman sana "Sugar Dady" demeye devam edicem!

- Tsk, Usurotankachi. Söylediğine pişman oldu. Çocukken hep bunu Naruto'ya söylerdi.

Sarışına baktı ve ona kocaman gözlerle baktığını gördü. Bok. Başı belâdaydı, ya kimliğini öğrenirse!?

- Ben Usurotankachi değilim ihtiyar!

Bazen Naruto'nun aptal olduğuna şükrediyorum.
O zaman kayıp öğrencisini hatırladı

- Gidiyorum. Dedi sandalyeden kalkıp dışarı çıkarken

- Ah? Sugar dady nereye gidiyorsun ? Naruto onu takip ederken sordu

- Birini bulacağım.

- Biri?

- Evet biriyle seyahat ediyordum ama yolları ayırdık

- Onu bulmana yardım edeceğim!

- Istediğini yap.

İkiside evden çıkıp, yaşlının yoldaşını aramaya başladılar. Elbette Sasuke daha önce çok fazla fark edilmeyecek başka bir kıyafete dönüştü.

- Sugar dady, bu elbiselerle kötü gözüküyorsun. Uzumaki yaşlı adamın giydiği korkunç kıyafetleri görünce dedi. Zenginler tarafından tutulan koruma/özel dedektif gibi gözüküyordu.

- Rahatsız etme.

- Diğer kıyafetlerin daha iyiydi.

- Kimsenin dikkatini çekmek istemiyorum.

- Yüzüne maske taksan iyi edersin. Çünkü bazı kadınlar peşini bırakmayabilir.

Sasuke durdu ve vücudunun yansıltıldığı bir pencereden kendine baktı. Kahretsin, sarışın haklıydı. Yüzü her zaman kadınların dikkatini çekerdi

- Benden ne yapmamı istersiniz?

- Bilmiyorum, yüzünü kapatan bişey takabilirsin. Bir maske dükkanına bak?
- Bak maske var git ve ordan al.

- Ben maske takmıyorum.

Naruto ona surat asarak maske dükkanına gitti. Naruto her bir maskeye baktı neyseki yaşlı kadın nazikti ve Narutonun beğendiğini vermişti. Uzumaki nihayet maske aldığında koşarak yaşlı adamın yanına gitti.

- Sana bunu aldım Sugar dady!
Sasukeye verdi.

Sasuke Narutonun verdiği maskeye baktı ve ona pek yardımcı

🍙🍙🍙🍙(bir süre sonra)🍙🍙🍙🍙

- Maskeyle oynamayı bırak.

- Banane, sen istemedin bu yüzden şimdi benim!

- Senden onu almanı istemedim.

- Sen pisliksin!

Uchiha başka yöne baktı. Kalbini deli givi atmasına neden olan kawai yüzle karşılaştı.

- Bak Bak!
Sarışın aniden bağırdı buda yetişkini ürküttü.

- Ne?

- Şuradaki! Şuradaki!!
Küçük sarışın bir vitrinin önüne koştu ve yüzünü ona yapıştırdı.

Sasukenin biraz ilgisini çekti ve Uzumakiye biraz yaklaştı. O ramen hakkında olduğu kesin.
Ama ne olduğunu görmek için oraya gittiğinde. Gözlerini ve ağzını açmaktan kendini alamadı.

- Bu ne Lan!? Uchiha bağırarak sordu.

- Ne olduğunu bilmiyormusun?

- Hayır. Biraz kızardı..

- Ama sen yetişkin değilmisin bunun nr olduğunu bilmelisin? Sarışınona biraz şüpheyle baktı ve söyledi.

- Yetişkin olmak, iç çamaşırlarıyla ilgili her şey bildiği anlamına gelmez.

- Saçmalıyor musun?

- Hayır.

- Pekala kızma Sugar dady. Vitrinin arkasına bakarak dedi.

- Neden bu tür şeylere bakıyorsun...
(İçinden*Kesin jiraiya öğretti ben onun..)

- Bunu satın almak istiyorum. Uchiha jiraiya öldürme düşüncesinden ayrılıp oraya baktı.

Kırmızı ve siyah bir iç çamaşırı
( siz düşünün bole yırtılmış corap fln mayo gibi awsu)

- Senin gibi bir çocuk neden onları istiyor?

- Onlar... ( bir kaç saniye sessizlik)
- Yetişkin olduğumda birisine göstermek için. Mavi gözleri özel bir ışıltıya sahipken  dedi.

Sasuke bu sevimli ifade karşısında büyülendi. Şimdi kızarmıştı. Narutonun bu kadar sevimli olabileceği hakkında hiç bir fikrim yoktu.

- Özel biri için?


- Bu özel kişi kim?
Yaşlı sordu.

- Şey.. benim

- Mhm?

Bakışları üzgün bir hal alırken
- Artık burada değil. Dedi

Sasuke Narutonun kimi kast ettiğini anladı

-Naruto sen..

Selam cnlarim kolum koptu emegin karşılığı olarak burdan takip etmek yerine youtubeden takip edin ♡ aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz.

10 üzerinden kaç?

~Sugar Daddy~SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin