"Saras perspektiv"
Jag vakna av mitt alarm Klockan 08.30, jag gick upp ur sängen och duscha av min kropp. Jag gick in i mitt WIC (walk in closet). Jag letade fram en vitt stickad tröja och ett par svarta utsvängda jeans (bild där uppe) och tog på mig dom. Jag kolla mig i spegeln, jag går till smink bordet och tog på mig mascara och ett beiget färgat läppstift. Jag sätter på neg en liten guld kedja och sen tar jag en svart handväska. Jag skyndade mig ner för trapporna och tog snabbt på mig mina skor. Jag går ut genom dörren och låser efter mig
Jag sprang för att försöka hinna med bussen men jag han inte med. När jag gick på gatan kände det som om det var någon som följde efter mig. När jag kolla back då märkte jag att en man i 20 års ålder följde efter mig. Jag började jogga för att komma ifrån honom och då började mannen också springa. Jag Kände hur någon tog tag i min midja och jag drogs back, jag sparka och skrek sedan satte mannen en duk mott mitt ansikte sen svartnade allt.
———————————————————————————Jag började få tillbaka medvetandet mer och mer då insåg jag att jag var fast bunden i en stol i en källare. Jag började höra röster bakom dörren som var mitt framför mig. In går det två långa män en med mörkt brunt hår, choklad bruna ögon, vältränad kropp och tatueringar. Den andra kände jag igen det var han som tog mig hit. Han har just brunt hår, gröna ögon, tydliga käkben och ganska vältränad.
-Hej sötnos, sa en av dom och gick fram till mig.
- Vem är du och vart är jag, sa jag med en klump i halsen. Han kolla på mig och flinade.
- Jag heter Liam och är bossen här, sa han och kollade mig rakt i ögonen.
-Släpp loss mig! Varför tog ni just mig? Skrek jag.
-Jag är Noah och vi tog dig för att han sa det, sa den andra mannen och kolla på Liam.Liam var så nära mig så jag kunde sparka honom. Jag tog i så hårt jag kunde. Men han fick inte ens ont. Jag fortsatte sparka så mycket jag kunde men det var hopplöst. Jag såg att hans ögon blev mörka. Han dog ett hårt grepp vid min hals och stirrar mig rakt in i ögonen.
-Lyssna jävligt noga på mig nu det finns några regler, sa han med en kall ton.
-1 du ska inte försöka rymma. 2 du ska lyssna på allt jag säger åt dig. 3 nu är du min och ingen annans och jag får göra vad jag vill med dig, sa han och kolla på hela mig med en äcklig blick.
-Om jag inte tänker följa dom här reglerna vad kommer hända då, sa jag kaxigt.
-Då kommer Liam straffa dig, sa Noah och flinade stort.Noah ställde sig bakom stolen medans Liam tog ett hårt grepp om min arm och ledde mig ut ur källaren. Vi gick i en lång korridor. I korridoren Stod det två tjejer i typ min ålder, när vi gick förbi kollade de med en snäll men ledsamma blick på mig. I slutet av korridoren är det en dör som Liam öppnar. Han putar in mig i det stora rummet och låser dörren efter mig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det 3 första kapitlen kan vara lite tråkiga men sen blir det mer intressant och detta kapitel innehåller 582 styckna ord<3
YOU ARE READING
Taken by a mafia leader
RomanceJag heter Sara jag är 18 år och bor i USA. Man kan säga att jag lever ett helt normalt liv. Men en dag när jag var påväg till high school kom plötsligt en man i 20 års ålder fram till mig. Han satt en duk i mitt ansikte och sen blev allting bara sva...