[-71-]

1.4K 116 5
                                    

Benide biri sevsin istiyorum artık . Biride bana güvensin . Biride benden saatlerce mesaj beklesin . Biride ben ona mesaj yazarken heyecanlansın kalbi yerinden oynasın . Biride benim attığım her resmi ss alsın, her whatsapp resmimi kaydetsin istiyorum. Biride benim yanımdaki erkeklere ölümcül bakışlar atsın, bana bakan erkeklere gıcık olsun istiyorum . Biride ben onu umursamayınca üzülsün,kalbi kırılsın istiyorum . Biride konuşmak için yanıma gelsin ama konuşamasın , utansın , kızarsın, koşarak yanımdan kaçsın istiyorum . Biride ben beden dersinde sporla uğraşırken beni izlesin, hayran kalsın istiyorum . Biride benimle konuşmayı uzatmak için saçma salak konular açsın, ilgimi çeksin istiyorum . Biride arkadaşıyla konuşurken koridorda beni görünce heyecanlansın,donup kalsın, ne söyleyeceğini unutsun istiyorum . Biride benim en sevdiğim şarkıları öğrenip sabahlara kadar onları dinlesin, en sevdiğim dizileri bitirmeye çalışıp, en sevdiğim kitaplarda beni bulsun istiyorum . Biride artık beni önemsesin istiyorum . Aslında o "biri" kim çok iyi biliyorum . O "biri" sinin asla istediklerimi yapmayacağını da çok iyi biliyorum . Ama daha iyi bildiğim birşey varsa yapmasını istediklerimin hepsini ben "biri"sine yapıyorum.

-TUMBLR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin