Soğuk
İliklerime kadar hissedebildiğim ,vücudumu uyuşturan bir soğuk var. Uzuvlarımı hissedemiyorum,ve yavaşça bilincimi kaybediyorum sanırım.
Kar
Karın bir battaniye gibi üstümü örttüğünü zar zor aralık tuttuğum gözlerimle,yoğun kirpiklerimin ardından görebiliyorum. Doğa sanki mezarımı kapatıyormuş gibi hissettiriyor bu görüntü.
Kan
Son bir umutla doğrulmaya çalışmamla, ancak kanaması durmuş olan göğsüm tekrar kanamaya başladı. Uyuşmuş vücudumdan aşağı akan sıcak sıvı,üstümü örten beyaz örtüyü kırmızıya boyuyor. Her ne kadar benim için kötü olacak bir şey olsa da,bu görüntünün karşısında hayran kalmadan duramıyorum.
Anılar
Kafamı yavaşça sırtımı yasladığım ağaca yaslayıp geçmişime göz atmaya başladım. Ömrümü savaşlarda tükettiğim için kendimden nefret ettim. Çünkü savaşlar,tüm güzel anılarımı gölgeliyordu. Tam bir dostumla huzurlu bir anı paylaşacakken,savaşta öldürdüğüm insanların yüzü canlanıyordu gözümde. 'Birinin ellerini kirletmesi gerek' demiştim kendi kendime her seferinde. Ben ellerimi kirletince, halkımı koruyacağımı ve onların mutlu olacağını sanmıştım.
Ne kadar da aptalmışım.
Şimdi ne halk,ne krallık,ne de ben kaldım geriye. Krallığım gibi bende paramparça oldum. Kanlar içinde,kimsenin bilmediği bir yerde ölüm meleğini bekliyorum. Beni kurtarıcıları olarak gören halk,eğer ölmeselerdi ve beni böyle güçsüz ve aciz bir şekilde görselerdi hayal kırıklığına uğrarlardı.
Hoş,onları kurtarmam gerekirken onların ölmesine sebep olmuştum. Bundan daha büyük bir hayal kırıklığı olamaz sanırım.Sesler
Kulaklarımı tırmalayan çığlık benzeri sesler duyduğumda artık vaktimin dolduğunu anladım. Çanlar bu sefer benim için çalıyor,banshee'ler benim için çığlık atıyor. Bir umut olarak geldiğim topraklara kabusu yaşatmış,şimdi de o topraklarda canımı veriyorum. Keşke işler hiç buralara gelmeseydi..
Gözlerimi kapatarak ölümün beni kucaklamasını bekledim. Çığlıklar daha da yükselip kulaklarımı kanatırken,uykuya dalarcasına karanlığa gömüldüm.
Son. Artık karanlıktan başka bir şey yok.
_______
Aslında yayınlamayacaktım bu bölümü,ama içimden bir ses yayınla dedi. Bende yayınlayam didim. Bu arada yeni bölüm beklemeyin,erik bitene kadar bu kitaba bölüm gelmeyecek. BOŞUNA SÖVMEYİN YANİ. ehem ehem,neyse. Ben eriğe bölüm yazmaya gidiyorum bb