Keyifli okumalar🦋
"Hadi ama söz vermiştin Valen,lütfen"üstümdeki önlüğü gardıroba yerleştirip,kapısını kapatmıştım.
Jacksonun itirazlarına daha fazla dayanamıyordum.Ama bu gece içinde oldukça yorgundum ve eve gidip dinlenmek istiyordum.
Jackson'u kafamla onayladığımda,bir elini yumruk yapıp,kaldırmıştı.
"Bu kadar sevinecek olacağını bilseydim daha erken onaylardım,Jackson"
"O günden beri söz verdin ya,bu yüzden"
Hafif gülümsedim ve çantamı omzuma aldım.Koluna girmemi işaret ettiğinde,kaşlarımı havalandırdım ve başımı iki yana salladım.Önünden irerlediğimde,hafif kıkırtılarını duyup,yüzümdeki gülümsemeyi genişlettim.
"Nereye?"Jungkook şef aniden önümüzde belirdiğinde aniden durduğum için Jackson arkadan bana çarpmıştı.
Jungkook şef'e doğru hafif savrulurken,kendimi durduramadan edememiştim.Göğsüne çarpan burnum acımıştı.
Geri çekilip,burnumu ovaladım.Burnuma karşı özel bir hassasiyetim vardı,en küçük şeyde bile hapşuruyordum.
Jackson beni kendine doğru döndürüp,yoklamıştı.
"V-valen,iyi misin?"ikiside bir ağızdan konuştuğunda kafamla onları onayladım.Burnum fazlasıyla acısa bile bunu bilmelerine gerek yoktu.
"Şefim siz ne demiştiniz?"kendimi toplayıp,şef'e döndüğümde bir süre yüzümde oyalandı bakışları ardından elini burnuma doğru götürüp,parmak ucuyla dokunmuştu.
"Burnuna bir şey mi oldu? İyice kızarmış"
"Ne olmuş burnuna??"Jackson aniden beni kendine çevirmişti.Resmen bir beyzbol topu gibi iki tane adamın arasında sekip duruyordum.
"Ya! Başım döndü"aniden çıkan sesimle Jackson irkilmiş ve omuzlarını düşürmüştü.
"Boşverin gidin hadi."
Ben hızlıca mutfaktan çıkarken oldukça sinirliydim.Bir sağa bir sola başım dönmüştü ve burnumda oldukça kaşınıyor,hapşurma isteği getiriyordu.
"Ben seni eve bırakayım"diyen Jackson'a karşı eğilip,onu reddetmiştim.
"Belki abartı olarak düşünebilirsin Jackson ama nefes problemlerim yüzünden burnumdan ameliyat oldum.Şuan 4.ayımda olsam bile,hâlâ aşırıya kaçan şeylere karşı hassas ve dikkat etmem gerekiyor"
"Anlıyorum,öyle saçma şeyler yaptığım için özür dilerim.Sadece oldukça endişelendim"
"Senin hatan değildi,boşver.Görüşürüz"
Jacksonla vedalaşdıktan sonra,evime doğru irerliyordum.Havayı çiğerlerime doldurmuştum.Soğuktu ama sorun değildi.Zaten böyle havalara bayılırdım.
∆
"Valen!"yatağımda endişeyle döndüm.Bu sesler nerden geliyordu böyle?Annem gelmiş olamazdı,değil mi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chef| jjk
Rastgele"Nedenlere ihtiyacımız yok ama neden sevdiğini bilmek gibisi de yok..." ▪Hikayeye bak ve ya bakma...🔥 ▪Yaş kisitlamali bölümler vardir...🔞 ▪Tüm haklari SOPE'nin kalbinde saklıdır..💫