Hepimiz biraz pırlantayız kırıldığımız yerler, takılı kaldığımız acılar, unutamadığımız anılar var ve bir türlü kırılmaktan vazgeçmeyen kalbimiz var...
Her kalp bir pırlanta. .Ve kırılan hiçbir pırlanta birleşmez ...&
İçine kokusunu işleyerek, arkasından izleyerek , görmeyi hayal ederek , kim sevmedi ? Yolunu beklediginiz hangi kızı yada erkeği sevmediniz ? Görünce pır pır uçan kalbiniz sevmedi mi ? Sevmek sorun değilde seven hangi kişi itiraf etti? Kimseye aşık olmadım diye yemin edenlerin bile kalbinin hazinelerinde sakladığı güzelliği vardır, elbetteki vardır peki kime yazık oldu sevene mi? Sevilene mi ?. Kim gösterdi sevgisini? Kalbini açabilecek kadar hanginiz cesaretli oldunuz ? Olmayanlara korkak olanlara korkusuz dediniz. Hem kaçtınız hem boş konuştunuz hem üzerine yürüdünüz hem sustunuz . Sevmeyi bilmeden seviyorum dediniz gerçekten sevenlere fırsat vermediniz küçücük beyinlerinizle gerçek sevgilileri tükettiniz . .
Olmadı bu yeniden sevelim deyip uzanan her ele el uzattınız. Her gülen yüze inandınız her seviyorum diyene kandınız , aşkım diyeni aşık sandınız aşığım diyen her sahtekâra kandınız oysa aşk başkaydı . Ne uzanan elde ne gülen yüzde nede aşkım diyen dilde ? Aşk bir tek yürekte aşk bir tek uzun uzun susmalarda , aşk bir tek seviyorum der gibi bakan bir çift gözde... Aşkı dilde aramayın bedenlerde aramayın , bir söze kanmayıni. söyleyene değil, aşkı gözleriyle gösterene inanın. Ve sevgi , sevgi kolaydır sevgi bir fıtrat meselesidir ama çok sevmek yada gerçekten sevmek yürek işidir. Sabır işidir sevmek sabrın haddini dahi aşar, sınırlarını aşar, sabrın katını, katbe katını öğretir insana sevmek... Sükutu öğretir, susarken konuşmayı çığlık çığlığa bağırmaya öğretir. Hayallerinin özgürlüğünü gösterir sana sevmek. Yüreğinin varlığını, sevginin sınırsızlığını kanıtlar sana. Ne sevgi bizim bildiğimiz gibi nede aşk bizim gördüğümüz gibi . .
Benim aşkımda sevgimde onda gördüklerim gibi...