0.0

1.6K 8 0
                                    

Üvey abi  beni duvara yasladı ve sürtünmeye başladı, her sürtündüğünde daha çok inledim arkadan ellerini uzattı ve memelerimi sıktı " Lütfen..dur. Ahh, b-bunu yapma-malıyız" zar zor kurduğum cümle bitince hırladı ve hızlı bir şekilde kucağına alıp yandaki koltuğa yatırdı, ben ne olduğunu anlamazken o üstümdeki elbiseyi çıkarmıştı bile. Kilot ve südyenimle kalmıştım. Öpmeye boynumdan başladı, emiyor ve yalıyordu. İstem dışı boynumu yukarı kaldırdım ve ona daha fazla yer sundum. Boynumu emerek göğüslerime geldi ve südyenimin izin verdiği kadar onları emdi ve yoğurdu. Çok azmıştım. Onu durdurmak için ellerini tutmuştum ki o sırada eli vajinama indi ve kilodumun üstünden elini hareket ettirdi. Sesli bir şekilde inledim, elim onun elinin üstünde kalmıştı diğer elim ise yandaki yastığı sıkıyordu." Güzelim, devam etmemi istiyor musun, söyle" o an konuşmaya mecalim kalmamıştı ve onu şuan çok istiyordum. Yastığı sıkan elimle boynunu tutup kendime yaklaştırdım ve dudaklarımızı buluşturdum. Sözsüz onayı vermiştim.Kilodumun üstünden elini yukarı aşağı doğru oynatmaya başladı."A-ah devam..devam et nolur" benim bu sözlerim onun daha da hızlanmasını sağladı,inlemelerim çoğalmıştı.Tek eliyle südyenimin kopçasını açtı ve elini vajinama sürterken meme ucumu emmeye başladı. Aşırı ıslanmıştım ve cayır cayır yanıyordum. Biraz zaman sonra kilodumu çıkardı.

"Islanmışsın.. Bu harika.." diyip güldü. Bacak arama eğildi ve dilini klitorisime değdirdiği anda inledim. Üzerimde kurduğu hakimiyet fazlasıyla hoşuna gitmişti. Aynı yere tekrar tekrar dil darbeleri atti. Attığı her dil darbesinde inlemelerim şiddeti arttı ve isteğim çoğaldı. " Ahh.. Harika. Mmmm.. Lütfen.. Lütfen gir içime artık" ağzımdan çıkan kelimeleri söylediğime inanamadım. "Dur güzelim, yeni başlıyoruz daha çok gireceğim içine" dedi ve sırıttı. Benimle oynaması sinirimi bozmuştu. Tam dil darbesi atacakken onu tuttum ve koltuğa ottuturdum. Ne olduğunu anlamayan kuzenim bir hayli şaşkındı. Tamamen çıplak bir şekilde kucağına oturdum."Demek sende bir şeyler yapmak istiyorsun.. T-tamam o zaman." Sondaki kekelemesi üstünde sürtündüğüm içindi. O da fazlasıyla azmıştı. Kendimi tanıyamıyordum.  Dudaklarına yapıştım ve açlıkla sömürmeye başladım o sırada kendimi ona bastırıyordum. Dudağını ısırdım ve ağzından bir inleme döküldü, altımda daha da sertleştiğini hissedebiliyordum. Bana yaptığı gibi boynunu yalamaya ve emmeye başladım o sırada üzerindeki tişörtü çıkardım. Elleri kalçamda duruyordu. Zevk sularım pantolonuna akmaya başlamıştı. Boynundan öperek göğsüne doğru yol aldım biraz da orda oyalandım ve kucağından kalkıp bacak arasına indim. Pantolonunun üstünden penisini okşadım ve yaladım. Başını geriye attı." Siktir! Ah..mahvettin beni güzelim " bunu duymak gururumu okşamıştı. Fermuarını yavaşça açtım ve kilodunun üzerinden penisini ileri geri yaptım, hırladı ve dudağını ısırdı. Kilodunu indirdim, penisini elime aldım ve dilimi penisinin başına değdirdim, vücudunun gerildiğini hissedebiliyordum. Biraz daha ileri gittim ve başını tamamen ağzıma aldım, inledi. Başımı yukarı aşağıya hareket ettirdim, " Güzelim, bitirdin beni... Ahh.. Mahvediyorsun beni. " birden hızlandım ve köküne kadar almaya çalıştım, ilk defa yapıyordum ve midem biraz bulanmıştı. Bırakmak için ağzımı çekiyordum ki eliyle kafamı penisine doğru bastırdı ve kafamı yukarı aşağı hareket ettirmeye başladı. Tiksinmiştim. Ama aldığı zevki görünce devam etmek istedim. İntikam almak için kafamı yavaş yavaş hareket ettirdim ve zorlanmaya başladı" Güzelim, hızlansan iyi olur aksi taktirde elimden kaza çıkacak" ben onun bu haline güldüm ve yavaş yavaş işimi yapmaya devam ettim." Kendin kaşındın" dedi ve hızla beni yan odaya götürüp yatağa yatırdı. Penisini sıvazladı ve bacak arama geçti, korkmuştum. Bakireydim çünkü. " Ben bakireyim, yapma" dedim." Korkma acıtmayacağım bundan sonra benimsin zaten " dedi penisini girişime dayadı, bir eli ile ağzımı kapattı ve kendini bana doğru itti.

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin