Part 1

93 6 2
                                    

"Všetko najlepšie!" kričali všetci moji známi. Boli tam sesternice, ujovia, tety, bratranci, krstný rodičia, starý rodičia, ba aj niekoľko susedov.

"Ďakujem " obdarovali som ich najkrajším s mojich úsmevov a zišla dole po schodoch. Hneď sa ku mne všetci nahrnuli a začali mi osobitne gratulovať a dávať darčeky.

" Zlatko, všetko najlepšie, " poprial mi rodičia a objali ma.

" Otvor to ako posledný darček " podal mi otec bielu obálku. Kývla som hlavou na znak súhlasu a pokračovala v usmievaní sa a ďakovaní. Bolo by to dokonalé keby tu bola Larah. Moja blonďatá najlepšia kamarátka. No ona musela tento víkend trávit niekde na chate s rodičmi a jej otravným bratom Jakeom. No nič sa nedá robiť. Zobrala som si všetky darčeky čo som dostala a odniesla si ich do mojej izby. Potom som pokračovala vo venovaní sa hosťom. Keď všetci poodchádzali bolo už okolo deviatej. Vybehla som do izby a začala rozbalovať darčeky. Dostala som veci so sprchy, bižutériu, kozmetiku a objavili sa tam aj nejaké tie plyšáky. A teraz je na rade darček od rodičov. Opatrne som otvorila obálku. Boli tam štyri papiere. Dve letenky do Londýna a dvě vstupenky na koncert.. One direction!!! Bože môj! Ja pôjdem na koncert 1D!!!! Začala som pišťať. Rodičia prišli do mojej izby so smiechom.

"Vidíme, že si si už otvorila darček " obaja sa zasmiali." S kým pôjdem do Londýna? Kde budem bývať? "začala som na nich chrliť otázky.

" Nechám vás " povedal otec a odišiel z izby.

" Môžeš zobrať kohokoľvek a budeš bývať u mojej veľmi dobrej kamarátky Katky " povedala mama.

" Ďakujem, ďakujem, ďakujem.. " opakovala som a objímala ju.

" Nemáš za čo, "usmiala sa," no teraz už musím ísť, dnes mám nočnú. Pa "dala mi pusu na čelo a odišla s mojej izby. Ja som sa rozbehla pre môj mobil a hľadala v mobile telefónne číslo na Larah.

" Larah? " hned po zdvihnutí som sa ozvala.

" Nie? "ozval sa chraplavý hlas Jakea. A takto sa mi v priebehu niekoľkých sekúnd dokáže zmeniť nálada.

" Kde je Larah? "

" Padaj od toho telefonu! " započala som v pozadí hlas Larah. Jake sa len zasmial a zrejme podal jej podal mobil, lebo sa o pár sekúnd ozvala.

" Nikol? "

" Hádaj čo som dostala ako darček od rodičov!! "

" Neviem? "

" Lístky na koncert 1D a letenky do Londýna! " kričala som.

" Super! Potom mi povieš ako bolo " povedala, načo som sa zasmiala.

" Ty blázon, veď ideš so mnou " povedala som a už bolo počuť len piskot.

" Naozaj ? "

" Naozaj! "

" Pane bože ja uvidím Liama!! " kričala.

Fatal SongWhere stories live. Discover now