Part 2 - Odchod

53 7 0
                                    

Crrn! Zobudila som sa na otravné zvonenie budíka. Otvorila som oči a pozrela sa na čas. 6:30. Ach! Prečo musím vstavať tak skoro? Vypla som ho pretože ešte stále zvonil. Hlavu som si zaborila späť do vankúšov. Klop! Klop! Kto ma to zase budí? Nestačil mi ten budík pred chvíľou? Prevalila som sa na druhú stranu postele a hlavu s zakryla vankúšom.

„Au!" niekto ma strčil s postele. V priebehu pár sekúnd som stála na nohách a mala v úmysle tomu dotyčnému vytrhať vlasy. Zodvihla som hlavu a v tom momente zamrzla. Rýchlo som sa spamätala a nahodila ten najsladší úsmev.

„Dobré ráno mami"

„Dobré, dobré" zasmiala sa nado mnou.

„Dnes o ôsmej ide lietadlo takže okolo piatej odchádzame, dobre?" Áno

„Jasné. Larah dám vedieť aby prišla okolo pol piatej dobre?"

„Dobre za pätnásť minút budú raňajky" zakričala za mnou ešte keď vychádzala z izby. Nemalo cenu jej odpovedať a tak som si zobrala veci na prezlečenie a vyšla z izby. Išla som po dlhej chodbe až ku predposledným dverám . Otvorila som dvere a ocitla sa vo fialovej kúpeľni. Pozrela som sa do zrkadla. Vyzerala som celkom v pohode. Myslela som si, že po včerajšej noci budem vyzerať oveľa horšie. Totižto ja som do druhej v noci musela volať s Larah, pretože si musela naplánovať celé dva mesiace. Veď nebudeme sedieť pred televíziou, keď sa budeme nachádzať v našom vysnívanom meste.
Osprchovala som sa a zišla dole na raňajky. Mama spravila palacinky. Mňam. Najedla som sa a išla baliť. Pobalila som si všetky veci a zavolala Larah, aby okolo pol piatej prišla. Potom som sa išla ešte prejsť meste. Dva mesiace budem preč. Ach. Ako mi to tu bude chýbať. Došla som až na kopec za mestom. Mala som odtiaľ výhľad na celé mesto. Sadla som si do trávy a zatvorila oči. Užívala som si tú samotu a ticho. Toto zrejme v Londýne nezažijem. Musela som dlho rozmýšľať pretože mi začal zvoniť mobil.
"Áno? "
" Kde si za 15 minút odchádzame! "zakričala na mňa mama.
" Hneď som tam "rýchlo som sa postavila a bežala domov. Stihla som to za 5 minút. Pred domom už stálo naše auto a mama balila veci do kufra auta.
" Rýchlo si dones kufre za 5 vyrážame " zakričala mama a ja som sa rozbehla hore do mojej izby. Tam na mňa čakala Larah už so zbalenými kuframi. Rýchlo som zo seba zhodila tepláky a obliekla si rifle. Zobrali sme kufre a bežali ku autu. Kufre som podala ocovi a nastúpila som. Vybrala som si sluchátka a pustila hudbu. Larah spravila to isté. Nastúpil otec a mohli sme vyraziť.
Tak a konečne nová časť. Chcela som ju pridať už minulý štvrtok ale zasiahla ma správa, že Zayn odišiel z One Direction :( Celkom zle som to znášala takže som potrebovala čas na spamätanie sa. Dúfam, že sa vám páči. :)

Fatal SongNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ