Bölüm 12

602 32 1
                                    

Sabah kalktığımda James ile sarılarak yatıyorduk. 1 dakika boyunca boş boş tavanı izledim. Sonra kalktım. Yerde dün James'in çıkardığı gömleği üstüme giydim. Üstteki 3 düğme hariç hepsini ilikledim. İç çamaşırım zümrüt yeşiliydi. Gömlekte beyaz olunca hafif içim gözüküyordu. Bunu takmadım. Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Rastgele topuz yaptım ve mutfağa indim. İlk önce omlet yapmaya başladım. Bitince tabağa koydum ve masaya yerleştirdim. Salatalık ve domatesleri doğradım. Biraz peynir çıkarttım. Onlar bitince portakal sıkmaya başladım. Sıkma işi bitince onları sürahiye döktüm. 3 bardak almak için uzandım fakat boyum yetmedi. Parmak uçlarıma çıktım. O sırada arkamdan biri boynumu öptü. Huylanmıştım. Bardakları aldı. Arkamı dönünce James'i gördüm. Dudağına bir öpücük bıraktım. Sürahiyi aldım ve masaya geçtim. Oda gelince kahvaltımızı yaptık. Sonrasında hazırlanmak için odaya girdik. Üstemdeki gömleyi çıkarttım ve kirli sepetine attım ve James'e seslendim.

"James sence ne gitmeliyim."

James yanıma geldi. Dolaba göz gezdirdi. Oradan siyah deri tayt ve siyah dekolteli gömlek aldı.
Gerçekten güzel şeyler seçmişti. Sonra kendime siyah iç çamaşırı seçtim. Üstümde ki iç çamaşırını çıkarttım ve dolaptan aldıklarıma tekrar baktım. Gömlek dekolteli olduğu için sütyenimin birazı gözükecekti. O yüzden kırmızı ve dantelli aldım. Sonrasında hepsini üstüme giydim. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Dudağıma kırmızı parlak bir ruj sürdüm boynum boş kaldığı için kolye taktım ve son olarak parfüm sıktım. Ayna da kendimi süzdüm. Gerçekten harika gözüküyordum. Döndüm James'e baktım beni izliyordu. Ona öpücük gönderip çanta seçmeye başladım. Parlak kırmızı kısa askılı elde tutmalık bir çanta seçtim. İçine parfüm, telefon, ruj ve cüzdanımı koydum. James de hazırdı beni bekliyordu. Onunla beraber evden çıktık. Arabayla biraz yol gittikten sonra deniz manzaralı bir restorana gelmiştik. Ben manzaraya hayran kalmıştım. Güneş batmaya başlamıştı ve gökyüzünün renkleri muhteşemdi. Masaya geldiğimiz de sandalye mi çekti ve oturdum. Orada yaklaşık 1 saat durduktan sonra eve geldik. Ben hemen odaya gelip üstümü değiştirdim. Hava sıcak olduğu için kısa ve açık bir gecelik giymiştim.

Rahat uyumak amacıyla içimdeki iç çamaşırı mı da çıkarmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahat uyumak amacıyla içimdeki iç çamaşırı mı da çıkarmıştım. Ben yatağa yattığım sırada James girdi. Üstünde birşey yoktu. Altında ise şort vardı. O da yatağa yatınca başımı göğsüne koydum. Sonra dayanamayıp dudağını öpmeye başladım. Oda karşılık verince iş derinleşti. Üstümüzde hiçbir kıyafet kalmamıştı. Ben onun üzerinde yatıyordum. Vücudumuz bütün çıplaklığıyla birbirine temas ediyordu. Yanımda James varken kendimi rahat ve güvenli hissediyordum. Onun elleri benim kalçamdayken, benim ellerim onun göğsündeydi birbirimize tamamen teslim olmuş bir şekilde uykuya daldık...

*LANET*  [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin