Letím, klesám, padám...
Strhnem sa a spadnem z postele. To bol zase sen. Pomyslím si. Vyšplhám sa na posteľ a pozriem na budík, ktorý stojí na nočnom stolíku. 6:30 ráno. Najradšej by som si opäť ľahla do postele a spala aspoň do obeda. Lenže dnes je môj prvý deň na strednej škole. Takže si nechcem hneď na začiatok urobiť trapas tým, že prídem neskoro. Napriek tomu, že ja som na trapasy talent, dnes musím byť v pohode. Za žiadnu cenu nemôžem nič pokaziť.. Takže na začiatok bude asi najlepšie aby som sa vám predstavila.
Kde by som začala. Moje meno je Rosie McConell. Pred piatimi dňami som dovŕšila 16 rokov. Nevyzeram bohvieako svetovo. Mám hnedé vlasy, oči, nevyzeram ako miss sveta, ale dá sa to zniesť, aj keď stale vyzerám ako malé dievčatko. Preto by mi nikto nepovedal, že mám už 16 rokov. Mám mamu,otca a aj mladšiu otravnu sestru Lucy. Takže dá sa povedať, že sme šťastná kompletná rodina.. A aby som nezabudla spomenúť aj nášho kocúra Tonnyho. (Teda, ak sa to dá nazvať kocurom. Vyzerá skôr ako vypelichana morka, skrižena s kocurom. Ale aj napriek tomu máme Tonnyho všetci radi.) Musím spomenúť aj moju najlepšiu kamarátku Rebecu Starsovú. Rebeca je najúžasnejši človek akého poznám. Môžem sa s ňou rozprávat o všetkom. Ona jediná má totiž chápe a rozumie mi. Proste ju ľúbim. A preto ideme aj na rovnakú školu. Tak to by bolo o mne asi všetko.
Ešte 15 minút ležím V posteli A rozmýšľam nad rôznymi vecami. Hlavne nad školou. Aké to bude? Zrazu začať chodiť na inú školu. Budem si musieť hľadať nových kamarátov spoznávať nových ľudí... Len pevné verím že sa s Rebecou neprestaneme kamarátit. Je to moja kamarátka od 3 rokov A naozaj ju nechcem stratiť. Nerada to priznávam, ale nikdy si neviem nájsť kamarátov. Rebeca je asi jediná osoba s ktorou sa kamarátim. Áno mala som aj na základnej veľa spolužiakov, ale nedá sa povedať že by som bola medzi nimi nejaká obľúbena. Ale dosť rozmýšlania.
Vstanem z postele a nasmerujem sa do kúpeľne.
Keď sa postavím pred umývadlo uvidím niečo strašné. Poviem vám takúto hrôzu ste ešte nezažili....
___________________________________
Takže. Pokračovanie nabudúce. Toto je môj prvý príbeh, takže dúfam že sa vám bude aspoň trošku páčiť.. Ak áno veľmi ma poteší koment. A nezabudnite dať aj follow. Ďakujem :3 -M
YOU ARE READING
Power of love
RomanceRosie McConell je obyčajné 16 ročné dievča. Nie je bohvieako obľúbená ani populárna ale so svojím životom je spokojná. Tento rok ide na strednú školu takže ju čaká veľa nových zážitkov, spoznávanie nových ľudí, a mnoho ďalších vecí. Otázka je. Zaple...