H1

35 1 1
                                    

Pov: Pam
Samen met mijn vriendje Floris en mijn bestie Katie zit ik aan een tafeltje in de Aula. Ik ken ze al sinds groep 1. Ik zal nooit snappen waarom ik ze los zou laten. Dat ga ik ook nooit doen trouwens.

Als zo ongeveer de hele aula vol zit, gaan de klapdeuren open. Een knap meisje komt binnen. "oh, kut. Ik ben laat volgens mij" zegt ze grinnikend. Ze kijkt onze kant op. Ik krijg ineens kriebels in mijn buik. Ik slik. Huh? Hoe kan dat nu weer? "mag ik bij jullie zitten?" vraagt het meisje. "ja hoor!" zegt katie. Ze gaat naast katie zitten, aangezien ik naast Floris zit. "ik ben Rose. En jullie?" vraagt ze. We stellen ons allemaal voor. Floris lijkt weinig interesse te hebben. "mijn hobby is skaten." zegt ze grijnzend. "same!" zeg ik enthousiast. "zullen we nummers uitwisselen?" vraagt katie. Dat doen we, behalve Floris. Wat is er met hem? Zou hij jaloers zijn...?

Pov: Rose
Ik zit thuis. Ik ben net een superleuk meisje ontmoet. Ze heet Pam. Ik heb niet verteld dat ik lesbie ben, dat is een beetje dom van me. Ik wil pam heel graag. Maar zij heeft Floris al, dus ze is waarschijnlijk hetero. Ze lijkt me een persoon die me zal accepteren hoe ik ben. Ik heb toch haar nummer, dus ik vertel het gewoon. Katie app ik later wel ig.

U: hee pam!
Pam ❤️: hii :)
U: ik was vergeten te vertellen dat ik lesbisch ben. Ik hoop dat je me accepteerd! Ik wil het Katie graag zelf vertellen btw <3
Pam ❤️: ik ben blij dat je het verteld! Ik accepteer je 100% 💕
U: tysm 💞

En ja, dat hartje achter haar naam vind ik gewoon passend. Het is gewoon zo leuk. Ik vind haar leuk. Maar zij mij vast niet. Het is onberijkbare liefde, hoewel dat wel heel overdreven klinkt.

Pov: Pam
Ik druk mijn telefoon tegen mijn hart. Ze is lesbie! Op een of andere manier ben ik blij. Ben ik echt verliefd?

Girls like girls (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu