όφια : κάτι θα βρούμε να κάνουμε..
Σταύρος : έχουμε δοκιμάσει τα πάντα
Κέιτ : παιδιά ο Σον δεν συμπεριφέρεται ποτέ έτσι ...
Ελισάβετ : Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί φέρεται έτσι . Σιγά εντάξει χώρισε με τον Όλιβερ και τι έγινε θα βρει άλλον . Δηλαδή γιατί το έχουμε κάνει ολόκληρη ιστορία . Έχουμε και δικές μας ζωές .
Κέιτ : Ελισάβετ δεν μπορείς να καταλάβεις τι έχει περάσει ο Σον εδώ και τοσα χρόνια ... Δεν είναι μόνο που ο Όλιβερ τον παράτησε .
Ελισάβετ : ναι ναι ξέρω τον παράτησε και ένας Jake αλλά σιγά τι πειράζει ?
Σταύρος : κάτσε για μια στιγμή ... Τι εννοείς εδώ και τόσα χρόνια?
Κέιτ : καταρχήν ο Σον ξέρει ότι είναι γκέι από τα πέντε του . Ο πατέρας μας σκωτοσε τον αδελφό μας μόλις το έμαθε οτι είναι γκέι . Που σημαίνει ότι πρέπει να το κρύβει . Επίσης η μητέρα μας πέθανε μπροστά στα μάτια του...
Σοφία : κάτσε έχει πεθάνει η μητέρα σας ?
Κέιτ : ναι
Ελισάβετ : εντάξει δεν έγινε και κάτι ήταν μικρός όταν έγινε αυτό . Που κολλάει τώρα ο Όλιβερ?
Κέιτ : άκου να δεις Ελισάβετ ο Όλιβερ κολλάει εκεί που τον έκανε να ξεχνιέται να νιώθει καλά να νιώθει ασφάλεια στην αγκαλιά του ... Ο Όλιβερ ήταν ο μόνος άνθρωπος που όταν ο Σον ήταν χάλια τον έκανε να νιώθει καλά .
Νίκολας : τότε πρέπει να του βρούμε κάτι να ασχοληθεί .
Σταύρος : έχω μια ιδέα ....
Κέιτ : ακούω...
Σταύρος : κοιτάξτε παιδιά εμένα μου αρέσει ο Σον...
Ελισάβετ : Ε ΟΧΙ ΡΕ ΣΤΑΥΡΌ
Κέιτ : τι έπαθες ρε Ελισάβετ ?
Νίκολας : κάτσε σου αρέσει ο Σον?
Ελισάβετ : ΡΕ ΣΤΑΎΡΟ ΕΊΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΆΚΑΣ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ
Σταύρος : καταρχάς τι σε νοιάζει εσένα ποιόν γουστάρω και ποιόν όχι ?
Ελισάβετ : ΑΦΟΎ ΌΛΟΙ ΞΈΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ Ο ΣΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΣΤΙΓΜΉ
Σταύρος : Αααα Ελισάβετ δεν θα τα πάμε καλά ... Και εσύ ξέρεις ότι ο Σον είναι γκέι ...
Ελισάβετ : ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ . ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΦΆΣΗ .
Νίκολας : Εμμ Ελισάβετ πρέπει να ξέρεις ότι το να είσαι γκέι δεν είναι φάση . Έτσι έχει γεννηθεί κάποιος. Όπως εγώ και εσύ είμαστε στρέιτ . Είναι απλά τα πράγματα .
Ελισάβετ : ΝΟΜΊΖΩ ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ ΌΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΟΝ ΑΡΈΣΩ .
Κέιτ : αυτό δεν είναι αλήθεια .
Σταύρος : ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΝ ΝΑ ΒΓΟΎΜΕ ...
Κέιτ : ΕΕΕΕ?
Νίκολας : ναι καλή ιδέα
Σοφία : τέλειο
Κέιτ : Σταύρο σορρυ που σου το λέω αλλά δεν θα δεχτεί ...
Ελισάβετ: το καλό που του θέλω ...
Σοφία : ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩ
Σταύρος : το ξέρω...
Κέιτ : θα πάρει καιρό μέχρι να ξανά εμπιστευτεί κάποιον
Σταύρος : η προσπάθεια μετράει ...
YOU ARE READING
Μην φύγεις
FantasyΈτρεξα πίσω από το αυτοκίνητο . Εγώ : Όλιβερ ... ΜΗΝ ΦΎΓΕΙΣ . ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΓΥΡΝΆ ΠΙΣΩ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ . Εγώ συνέχισα να τρέχω πίσω από αυτοκίνητο . Αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα . Εγώ : ΌΛΙΒΕΡ ΜΗΝ ΦΎΓΕΙΣ . ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΕΛΑ ΠΙΣΩ . Στα...