Gereksiz bulduğum ktuberlar

2.2K 44 83
                                    

Biliyorum bu bilgi bölümü değil ama yapmak istedim, biraz sert konuşacağım, çünkü bu durumlar sinirimi bozuyor artık. İçimi dökeceğim.

jisoofblackpink, milattan kalma ve önemsiz haberler yapıp duruyor, bir çok takipçisine saygısızca davranıyordu bir aralar ama şuan nasıl bilmiyorum, bot bastığını düşünüyorum, örneğin sabah abonesi 1000 ise akşam 1800 oluyor, ve gerçekten artık herkesin yaptığı haberleri yapıpı duruyor, buna rağmen kimsenin yapmadığı haberleri yaptığını söylüyor, fazla sıktı. Kişiliğini ve kanalını sevmiyorum.

Blinkto, bot bastığı aşırı bariz, 3 gün önce 600 aboneydi, bugün 2100 abone. Doğru düzgün videosu bile yok.

suga mistlove, artık haber yapmıyor sanırım, ama fazla gereksiz drama yarattı. Ufak bir tartışma yüzünden kanalını bıraktı, fazla saçmaydı.

Rabia daisy, bence gereksiz ünlü birisi, oppacılara sallıyor ama en az onlar kadar cringe, eskiden kişiliüini severdim fakat felix ile shiplenmesi ve takipçilerine "Yaa shiplemeyin" demesi sinir bozucu, çünkü biliyorum felix ile shiplenmekten gayet hoşlanıyor, ama takipçilerin yorumlara "Ralix, ralix" yazmaya başlayınca masum ayaklarına yatıyor, biliyorum şakasına falan ama cidden baya cringe ve suyu çıktı, artık komik değil. Gerçekten değil.

moon suga, hangi videoydu hatırlamıyorum ama yorumlar kısmında "Taekook sizin boktan liskookunuzdan daha real, liskook shipleyenler siktirip gidebilir" tarzı bir yorum yapmıştı (kendi videosu değil) 1. insanlara küfür etme hakkını sana kim veriyor? 2. başkasının shipinden sanane? 3. senin büyük bir kitlen var, sen kitlene böyle mi örnek oluyorsun cidden? çok tuhafsın.

Blink Pink, onu seviyordum ama Yiren'un dediği şeylerin hala zorla olup olmadığı açıklanmamışken onu savunmasına ve onu sevmeyen takipçilerine atarlanmasına tilt oldum, gözümden düştü.

jiminin kedisi, neden bu kadar abonesi var çözebilmiş değilim hala ? pek bir şey demeyeceğim onun hakkına yoksa aman Allah korusun beni topluluğunda paylaşıp "Ya moralim bozuk !" der falan hiç uğraşamam.

İçim bir rahat etti.

-Sasaeng Bilgiler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin