nefretin aşkı

7 1 0
                                    

Okul günü nihayet sona ermişti eve doğru yürürken eski okulumdan olan dileği gördüm oda beni farkettiği gibi yanıma geldi ve sarıldı onun sarılmasına karşılık verdim geri çekilip
"Seni görmeyi beklemiyodum"
"Aslında evet bende böyle bişi beklemiyiodum" bi süre sohbet ettikten sonra dilek beni akşam yemeğine davet etti her ne kadar istemesemde onu kıramadım akşam buluşmak üzere sözleştikten sonra eve doğru yürümeye başladım. Evin önüne geldiğimde cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım eve bi adım attıktan sonra annemin sesini duydum
" kızım sen mi geldin"
"Evet anne beniim" annemin yanına mutfağa doğru yürüdüm akşam için yemek hazırlıyodu ona akşam yemeğinde dileklerde olucağımı söyleyip odama çıktım. Sıcak bi duş bana iyi gelecektir bu yüzden drek kendimi banyoya attım yarım saat duşta oyalandıktan sonra kıyafet dolabımı açtım kot pantolonumu üstüme geçirdim havanın sıcak olacağını tahmin ederim siyah crop giyindim saat daha erkendi bu yüzden kulaklık takıp yatağa uzandım ve yedinci ev dinleme başladım... saat 7:30 yataktan kalkıp aşağı indim babam eve gelmişti babama selam verip evden çıktım dilek beni alttaki parktan alacaktı oraya doğru yürümeye başladım parka geldiğimde dilek beni tam önünde bekliyodu beni görünce yüzünde tatlı bi tebessüm belirdi bende ona karşılık verdim bi süre sonra geri çekildi "Çok bekletmedim umarım"
"Saçmalma" diyince eve doğru yürümeye başladık evin önüne gelince dilek bi anda durdu " sana söylemeyi unuttum" kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım "Kuzenlerim bugün bize gelecekmiş sana söylemeyi unuttum sorun olur mu"? " hayır olmaz tabiki" bunu üzerine dilek rahatlamış bi tavır sergiledi ve anahtarla kapıyı açtı eve girdiğimizde ev baya kalabalık gibiydi galiba kuzenleri gelmişti " hoşgeldinzi kızlaar" dileğin annesinin sesi duydum ve kafamı o yöne çevirdim Nazan teyze yanıma gelip selam verdikten sonra oturma odasına doğru ilerledik odaya girdiğim zaman ortam baya kalabalıktı dileğin sesiyle kendime geldim "gel seni kuzenimle tanıştırayım" dileğin yanına gittiğimde kuzeni kafasını kapşunla kapatmıştı bi anda yüzünü kaldırıp gözlerimin içine baktı hayatımda geçirdiğim en büyük şok bu olabilirdi uğurdu ve okulda baktığı gibi uzun uzun baktı gözlerime...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefretin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin