Çok şiddetli bir ses yankılandı evden . Arabanın içinde olan Sedai panikle eve koştu. Olanları izleyen bir çift göz vardı uzakta bu kişi Ahu Kuyucudan başkası değildi sessizce oradan uzaklaştı.
Evin yandığını gören Sedai önce ambulansı aradı. Ardından itfaiyeye haber verdi.
Birden Caner 'in telefonu çaldı arayan Sedaiydi.
Caner söylene söylene telefonu açtı.
C:Ne var Sedai ne oldu ?
S:Caner başkanımın evinde bomba patladı her yer alevler içinde
C:NE?
E:Oğlum ne olmuş söylesene
C:Başkanın evinde bomba patlamış hemen herkese haber ver
Olayı duyan herkes panikle başkanın evine gitti. Evden üç tane ceset torbası ile çıktı sağlık ekipleri .Herkesi korku sarmıştı . Bir yandan da itfaiye ekipleri alevleri kontrol almaya çalışıyordu . Küle dönmüş evden sırayla Ender , Yıldız , Hasan Ali ve Zehra çıkarıldı . Bu sırada Kaya panik içinde geldi.
K:ENDERRR
Kayayı Caner durdurdu .
C:Abi ablamları çıkardılar ,hepsinin durumu kritik.
HASTANE
Hastanenin önünde basın bilgi almak için bekliyordu. Birden içeriden kuvvetli bir ses yankılandı . Bağıran Sedaiydi .
S:Açıklama falan yok kardeşim .Herkesin canı burnunda zaten kimse sizle uğraşamaz.
Bu sırada doktorlar bilgi vermek için geldi.
Ç: Doktor bey eşim ve babamın durumu nasıl ?
D1:Yıldız hanım ve Hasan Ali bey yoğum bakıma alındı. Durumları kritik. Bu saatten sonra beklemekten başka bir şey gelmez elimizden .
Çağatay kucağında Halitcan ile bir yerden çöker onu sakinleştirmek Asuman ve Feride 'ye kalmıştır .
Caner ve Kaya'nın sesi yankılanır birden
Caner ve Kaya :Doktor bey Ender'in durumu nasıl?
D2:Ablanız ve Zehra hanım da aynı şekilde yoğun bakıma alındı. Durumları kritik özellikle ablanızın hamileymiş çünkü iki haftalık.
Caner gözyaşlarını siler. Gayet sakin bir ses tonun da sorar ,
C:Benim ablam Ender Çelebi ?
D2:Evet Ender hanım. Bebeğin durumu da kritik. Eğer olağan dışı bir komplikasyon olursa bebeği almak zorunda kalabiliriz.
Caner ve Kaya duyduklarına inanamadılar . Kaya bir yerden çöktü ve gözyaşları yeniden akmaya başladı.
K:Kardeşimi daha yeni toprağa verdim . Sevdiğimi kadını yeniden kaybedemem
Caner Kaya 'ya dönüp :
C:Abi benim ablam her sefer ölümlerden döndü hiç bir şey olmadı dimdik ayağa kalktı ve şimdi sende hem doğacak çocuğunuz için hem de onun için ayakta sapasağlam durmak zorundasın . Sen geldikten sonra ablam yeniden hayata tutundu tekrar nefes almaya başladı senle beraber ... Biz güçlü kalalım hissetsin yattığı yerden .
Kaya silkelendi ve aniden ayağa kalktı.
K:Ender ve doğmamış çocuğum için güçlü bir şekilde ayakta olmam lazım.
PATLAMADAN SONRA İKİ GÜN GEÇMİŞ ENDER HARİÇ HERKES YOĞUN BAKIMDAN ÇIKMIŞ. YILDIZ , ZEHRA VE HASAN ALİ UYANMIŞTI
Ender ve bebeği yoğun bakımda ölüm kalım savaşı veriyordur. Kaya ,Caner ve Emir Ender'in başından ayrılmadan ondan gelecek güzel haberi bekliyordur. Uzaktan biri görünür Çağatay Yıldız'ı getirmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Elma - Patlamadan Sonra Neler Oldu?
FanfictionSezon finalinde patlayan bombadan sonra neler oldu ? O evden nasıl kurtuldular ? Ve bu felaketten sonra karakterlerimizi neler bekliyor ? Başlıyoruz...