וואו מרגיש לי כאילו לא העלתי פרק שניםםם
העי א.נשים מה נשמע?
מקווה שהתגעגעתם.ן אליי כי אני חוזרת 🥰
אבל לפניי שנגיע לבדיחות אני רוצה לדבר איתכם.ן על משהו יותר רציני.
אני לא העלתי פרק כבר יותר מחמישה חודשים, ותתפלאו כמה אדם יכולה להשתנות בפרק זמן הקצר הזה...
במהלך ה"שינוי" הזה לא כל כך היה לי עם מי לדבר.
אני רוצה שתדעו שלכם.ן כן יש עם מי לדבר.
בספר הזה אף פעם לא דיברתי על דברים רציניים, אף לא כתבתי על הקורונה, או על גיל ההתבגרות, על בעיות עם ההורים, חוסר ביטחון או עצמי או כל דבר רציני אחר.
אני רוצה שתדעו שגם עם מה שאני מראה פה זה רק הצד הבדחני שלי אני יכולה להיות אדם רציני שמסתבר שנורא קל לדבר איתו.
אתם.ן תמיד אבל תמיד מוזמנים.ות לשלוח לי הודעה פרטית ואני אענה בשמחה.
וכדי שתדעו שאתם.ן לא לבד בזה יש לי חברה (שהיא באמת פשוט מקסימה) שפתחה פרופיל שנועד לדבר על כל הדברים האלו. אתם.ן תמיד מוזמנים.ות לשלוח הודעה לאחת מאיתנו ואנחנו יותר מנשמח לענות. קוראים לה TheGirlInTheKnit .וגם, אני לא יודעת כמה מיכם.ן עוקבים.ות וכמה לא, אבל אני החלפתי את השם משתמש שלי ואת הכינוי שלי :)
אני יותר מגאה להציג את אמברלי סיבי 😌עכשיו אני מסכימה לעבור לפרק עצמו :
מקגונגל: אני מניחה שאתה מבין שסוג כזה של טימטום לא יתקבל בכיתה שלי.
סיריוס: יש סוג אחר של טימטום שיהיה לך יותר נוח איתו?מקגונגל: ברכותיי. אתם רשמית התלמידים עם ההתנהגות הרגויה ביותר שפגשתי.
קונדסאים:
סיריוס: אנחנו עשינו את זה, בנים!
[קונדסאים מעודדים]
מקגונגל: הם לא משלמים לי מספיק בשביל העבודה הזאת...אלבוס סוורוס: היי אדון מאלפוי, תראה מה אבא שלי הביא לי!
*מרים כלוב עם נמייה בפנים*
דראקו: *מסתכל על הארי* הו מצחיק מאוד.
הארי: כך חשבתי.וזהו כי נחשו מי המטומטמת ששחכה את הסיסמה לטלפון שלה אז הייתה צריכה לאפס אותו וכל הגלריה נמחקה לה?
יאפ. זו אני.
והחלטתי שנשנה את האיחול הרגיל שלנו מתקיאו נצנצים ל....
✨🦋תקיאו מצמצים מפורפרים 🦋✨
YOU ARE READING
דברים על הארי פוטר⚡⚡❤
Randomהיי פה אני בעיקר חופרת על הארי פוטר❤ מימס, עובדות, תמונווות ורקעים והרבה חפירות (וגם קצת שיפים כי למה לא) לפוטרהאדס בלבד תהנו!👌