Miraculum Kruka to potężne miraculum które jest zaginione. Daje ono moc wtopienia się w tło jak i śledzenia danej osoby. Również to miraculum posiada ciekawą moc telekinezy ale ta moc jest wyczerpującą. Lucy w swoje 14 urodziny dostała od babci Pierścionek z Krukiem. Miesiąc po urodzinach zobaczyła że to miraculum i zaprzyjaźniła się z Willy - jej kwami. Teraz Lucy ma 16 lat i przeprowadziła się do Paryża.
PONIEDZIAŁEK 7:00 RANO
Taxsówka podwiozła Lucy pod Luwr i dziewczyna wyszła z samochodu.
Lucy: Ahh Paryż wspaniałe miasto, chodźmy Willy do mojego apartamentu.
Lucy poszła w stronę swojego apartamentu i gdy doszła się rozpakowała.10 MINUT PÓŹNIEJ
Lucy stanęła przed swoim lustrem i wpatrywała się w swoje niebiesko-białe włosy.
Lucy: Willy pójdźmy po szpiegować.
Lucy: Willy pora na szpiegi!Lucy się przemieniła w Krukolie
((jeszcze miała maskę czarną podobną do maski czarnego kota))
Krukolia wyskoczyła z hotelu przez okno i wylądowała na dachu.
Opuściła ręce w dół po czym wydobył się z nich fioletowy dym (?) i dzięki temu leciała na wieże Eiffla.Marinette przechodziła obok Wieży Eiffla.
Marinette: Tikki? Kto to jest?
Tikki: To jest chyba.. Posiadaczka Miracula Kruka
Marinette: Zaginione Miraculum.. No jasne! Podobno mówią na nią Łowca Nagród
Tikki: Musimy ją przeciągnąć na naszą stronę aby nam pomogła pokonać Władce Ciem.Marinette: Tikki Kropkuj!
Biedronka skoczyła przed siebie i zauważyła naprzeciwko wieży Czarngeo kota który obserwował tajemniczą Krukolie
Biedronka: To ta Krukolia?
Czarny kot: Tsa, wydaje się silna
Biedronka: Musimy ją przeciągnąć na naszą stronę aby nam pomogła pokonać zło. Kocie ja się muszę pomyśleć co jej zaoferować aby do nas dołączyła a ty spróbuj ją schwytać.
Czarny Kot: Okej spróbuję
Wtedy Biedronka pobiegła przed siebie i zniknęła w oddali.
Czarny kot obserwował Krukolie po czym postanowił zaatakować i skoczył przed siebie w jej stronę.
Zaatakował ją kocim kijem ona w ostatnim momencie zrobiła unik.
Czarny kot spojrzał prosto w oczy Krukolii i się delikatnie zaczerwienił.Krukolia: Zwariowałeś?! Mogłeś mi coś zrobić!
Czarny kot: Dla kogo pracujesz?! Mów!
Krukolia: A jak myślisz?
Czarny kot biegł w jej stronę aby zaatakować lecz Krukolia zrobiła unik i uciekła.
Czarny kot:Ugh! Nie udało się!
Czarny kot usiadł na dachu i patrzył w widoki.
Wtedy Krukolia skoczyła przed siebie w stronę kota i...
C.D.N
CZYTASZ
Krukolia ¦ Miraculous
AdventureHistoria dzieje się w Paryżu gdzie Biedronka i czarny kot próbują pokonać Władce Ciem. Główną bohaterką jest Lucy inaczej Krukolia która jest szpiegiem. Nazywają ją Łowcą Nagród ponieważ szpieguje za wysokie stawki...