𝐆𝐞𝐥𝐞𝐜𝐞ğ𝐢 𝐠ö𝐫ü𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳 𝐭𝐞𝐩𝐤𝐢𝐥𝐞𝐫𝐢;
Eren:Görevdeydiniz takım kaptanının yanına gidip başka bir yol seçmemiz gerektiğini eğer seçmezsek çok fazla askerin öleceğini söylediğinde Eren çok şaşırdı.İlk tanıştığınızda da senin normal olmadığını biliyordu.Arkadaşı olduğun için seninle gurur duydu çünkü çok fazla askerin hayatı kurtulmuştu.
Mikasa:Eren'i hayattaydı sonuçta ama diğer askerlerinde hayatlarını kurtarman onun çok hoşuna gitti.Ayrıca bu özel gücünü araştırmaya başladı.
Armin:Gece gündüz yanında nasıl geleceği gördüğünü sorup duruyordu.Annie sizi biraz kıskanmış olabilir.
Levi:Onun yanına gelip planı değiştirmek gerektiğini aksi halde çok askerin öleceğini söylediğinde 'Bir acemi veletin sözünü dinlemeyeceğim' dedi.Çok ısrar edince elinde artık başka bir şansın olmadığını anladı ve dediğini yaptı.Bunun sonucunda yoldaşlarını kaybetmemiş oldu.Senin sadece bir velet olmadığını anladı.Belki de sana karşı birşeyler hissetmeye başlamış bile olabilir. <3
Hange:Akıllı bir insan olduğunu biliyordu zaten.Seni deneylerine alet edicek .
Ymir:Historia ile evlenip evlenmediklerini sorup durdu ona gerçeği söyleyemedin.
Historia;Senin özel bir yeteneğin olduğunu öğrenince senle bir anne gibi gurur duydu.Askerlerin hayatını kurtardın sonuçta.
Reiner:Historia ile kaç çocukları olduğunu sordu(sanki falcısın aq)Bu arada kim reiner'a gerçeği söylemek ister?
Erwin:Oda artık gururlu bir anne.'Aferin asker!'
Sasha:''Büyüyünce ekmek fabrikasında mı çalışacağım kanka ya, yada patates tarlam mı olacak?''Kim Sasha'ya gerçeği söylemek ister.
Jean:Hayır,keşif falan onun umrumda değil.sana mikasa ile evlenip evlenmediğini sordu.(Jean fangirl'leri olur gibi ಥ_ಥ)
Connie:Benden akıllı olman beni üzüyor benden uzak dur.
𝙢𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨̧𝙡𝙖𝙧 𝙪𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨̧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞𝙧.
𝙩𝙚𝙥𝙠𝙞 𝙛𝙞𝙠𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯 𝙫𝙖𝙧𝙨𝙖 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢𝙡𝙖𝙧𝙖 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙧 𝙢ı𝙨ı𝙣ı𝙯 𝙗𝙞𝙯 𝙗𝙪𝙡𝙢𝙖𝙠𝙩𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙪𝙠 𝙘̧𝙚𝙠𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯.
𝙗𝙪 𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙩𝙚𝙥𝙠𝙞𝙡𝙚𝙧𝙞 𝟰.𝙨𝙚𝙯𝙤𝙣 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙮𝙖𝙥𝙢ı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯 𝟭-𝟮-𝟯 𝙠𝙖𝙧ı𝙨̧ı𝙢ı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔸𝕋𝕋𝔸ℂ𝕂 𝕆ℕ 𝕋𝕀𝕋𝔸ℕ 𝕋𝔼ℙ𝕂𝕀𝕃𝔼ℝ𝕀
Fanfiction𝙢𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖𝙖 𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙧𝙘̧𝙚𝙠𝙘̧𝙞 𝙖𝙩𝙩𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙩𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙥𝙠𝙞𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙗𝙪𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙡𝙠 𝙗𝙖𝙨̧𝙩𝙖 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙜̆𝙪𝙢𝙪𝙯 𝙩𝙚𝙥𝙠𝙞𝙡𝙚𝙧𝙡𝙚 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙞𝙯𝙞𝙢 𝙤̈𝙣𝙚𝙧𝙞𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙡𝙚 𝙞𝙡𝙚𝙧𝙡𝙞𝙘𝙚𝙯 𝙝𝙚�...