𝗦𝗼 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝗲𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀
..
𝙊𝙨𝙬𝙖𝙡 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮
𝗔𝗮𝗿𝗮𝘃 𝗢𝘀𝘄𝗮𝗹 : 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 . 𝐇𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐫𝐢𝐨𝐫𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐬 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲. 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 & 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐬𝐞
(𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐕𝐢𝐯𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐬𝐡𝐚𝐚𝐧 ,𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐞𝐞𝐭𝐚𝐧𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐝𝐞𝐯𝐢 , 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐚𝐣𝐞𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐚𝐧𝐝𝐡𝐲𝐚 )𝗩𝗶𝘃𝗮𝗮𝗻 𝗢𝘀𝘄𝗮𝗹 : 𝐀 𝐑𝐨𝐜𝐤𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐈𝐧𝐝𝐢𝐚, 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐚𝐠𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞.
( 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯,𝐞𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐈𝐬𝐡𝐚𝐚𝐧 ,𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐞𝐞𝐭𝐚𝐧𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐝𝐞𝐯𝐢, 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐢𝐭𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐢𝐫𝐚𝐚𝐣)𝗜𝘀𝗵𝗮𝗮𝗻: 𝐀 𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐨𝐲, 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫.
( 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐚𝐧𝐝 𝐕𝐢𝐯𝐚𝐚𝐧, 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐞𝐞𝐭𝐚𝐧𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐝𝐞𝐯𝐢, 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐚𝐣𝐞𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐚𝐧𝐝𝐡𝐲𝐚)𝗚𝗲𝗲𝘁𝗮𝗻𝗷𝗮𝗹𝗶 𝗗𝗲𝘃𝗶 :𝐒𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 𝐛𝐲 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐧 (𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 , 𝐈𝐬𝐡𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐕𝐢𝐯𝐚𝐚𝐧, 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐆𝐚𝐣𝐞𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐢𝐫𝐚𝐚𝐣 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐰 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐧𝐝𝐡𝐲𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐢𝐭𝐫𝐚)
𝐆𝐚𝐣𝐞𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐎𝐬𝐰𝐚𝐥 : 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐬𝐨 𝐆𝐚𝐣𝐞𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐧𝐨𝐰 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐨𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐢𝐬 𝐛𝐮𝐬𝐲.
( 𝐒𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐆𝐞𝐞𝐭𝐚𝐧𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐃𝐞𝐯𝐢, 𝐄𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐆𝐢𝐫𝐢𝐫𝐚𝐚𝐣, 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐒𝐚𝐧𝐝𝐡𝐲𝐚, 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐬𝐡𝐚𝐚𝐧)
YOU ARE READING
The Soul
Fanfiction𝙒𝙚𝙡𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚🙂 𝙈𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙎𝙝𝙖𝙣𝙖𝙮𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩'𝙨 𝙢𝙮 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙛𝙖𝙣 𝙛𝙞𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙄 𝙖𝙢 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙎𝙞𝙧𝙖𝙫 𝙖𝙣𝙙 𝙍𝙚𝙚𝙑𝙖...