[lütfen smut sessizliği olmasın, lütfen smut sessizliği olmasın. lütfen- ]
YENİ EVİNDE İLK KEZ CADILAR BAYRAMI PARTİSİ HAZIRLAYAN FELIX TELAŞ İÇİNDE. her şeyin kusursuz olmasını istiyor, hazırlıkların beşinci kez üzerinden geçiyor. davetlilerinden önce gelen arkadaşlarının kostümlerini kontrol ediyor.
slytherin hyunjin ve ravenclaw jeongin asalarını birbirlerine çarpıştırarak koşturuyor. vampir chan, felix kurabiyelerden yemesine izin vermediği için koltuğun kenarında kollarını birbirlerine bağdaştırmış bir şekilde oturuyor. sherlock holmes kostümü giymiş olan seungmin, oyuncak hikayesi woody kostümlü changbin'in yanaklarını sıkıyor. felix ise, prens kostümünün üzerini düzeltiyor ardından jisung ve minho henüz gelmediği için onları arayıp kısa bir azar çekiyor.
felix'i kızdırmayacak kadar kısa bir süre sonra, birbirlerinden ayrı felix'in evine geliyorlar. jisung, ölüm meleği olmak istediğinden simsiyah giyiniyor, kostümünü kafasının üstündeki geniş siyah bir şapkayla tamamlıyor. baştan aşağı simsiyah görünüyor, bu görünüşüne changbin ''siyahı seviyorum!'' diye bağırıp, jisung ile yumruklarını tokuşturuyor.
minho'nun da renkli giyindiğini söyleyemem, ama dürüstçe, partiye diğer konuklar da gelirken hepsinin içinde en göz alıcısı o. celty sturluson kostümü vücudunu tamamen sarmalayan siyah deriye sahip, bu nefes kesici vücut kıvrımlarını tamamen göz önüne koyuyor. büyük bir çoğunluğu sarı, kısmi yerleri mavi olan motor kaskına sevimli sayılabilecek kedi kulakları eşlik ediyor. fakat bu sevimli kısmı için bile, gerçekten oldukça nefes kesici görünüyor.
felix, en sonunda tüm yakın arkadaşlarının gelmesiyle rahatlıyor, önemli konuklar onlar çünkü. genellikle, düzenlediği partiler aşırı kalabalık ya da kafa uçurucu partiler olmuyor. sadece tanıdıklar, -ki tam olarak böyle dediğime de bakmayın çevresi geniştir felix'in.- içecek kısmı, sarhoş olup kafayı uçuracak kadar da çok olmaz genelde.
chan en sonunda kurabiyeleri yiyebileceği için mutlu, seungmin ve changbin birbirleriyle uğraşmaya devam ediyorlar, felix konuklarıyla konuşurken hyunjin ve jeongin de chan'a eşlik ediyor. minho ve jisung ise yan yana oturuyorlar, biralarını yudumluyorlar. aralarındaki tek ses arkada çalan oldukça yavaş bir şarkı fakat ikisinin de dikkati şarkıda değil, sadece konuşmayı hangisinin başlatacağını düşünüyorlar.
ellerindeki kutunun sonu geliyor, ikisi de sarhoş değil, oldukça dayanıklılar hatta alkole karşı. ikinci kutular açılmadan birbirlerine bakıp gülmeye başlıyorlar. bu onların iddiasıydı, konuşmayı ilk kimin başlatacağına dair. yoksa, bir kutu bira öyle sessizce içebilirler mi hiç?
jisung ikinci kutuları açıp birini minho'ya uzatıyor, flört ettiği açıkça belli bir şekilde gözünü kırpıyor.
''nefes kesici olmuşsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
devilish
Fanfiction[ top! han jisung & bottom! lee minho] // yetişkin içerik minho ve jisung, yakın arkadaşlarının cadılar bayramı partisinin böyle sonuçlanacağını düşünmemişlerdi.