Het mysterie van Elsa haar krachten.

261 12 3
                                    

Het mysterie van Elsa haar krachten.

hoofstuk 1

Lang heel lan geleden nog voor Elsa of Anna werd geboren was er een koninkrijk Arendel.

Er was veel plezier en er werd altijd gelachen, en kinderen speelden altijd buiten als het prachtig weer is.

Maar op een dag was er een hele grote storm die bijna heel het Koninkrijk vernielde. Maar het was geen gewone storm.

Op een plek diep in het bos een paar kilometers van het kasteel woonde er een heks en ze noemde Qatsieta.

Zij was de die ene die de storm veroorzaakte om de koning te straffen om wat hij heeft gedaan met haar. Qatsieta was boos ze liep op het kasteel af en zodra ze aan het kasteel was aan gekomen kwam ze 2 wachters tegen die vermoorde ze meteen. Toen ze eenmaal bij de koning en koningin aan kwam sprak ze een vloek uit op de koningin. Ze zij: Het eerste kind dat word geboren geven jullie aan mij en als dat niet gebeurt gaat er iets heel verschrikkelijke dingen gebeuren met jullie ! Een paar jaar later was de koningin hoog zwanger ze moest bijna bevallen en toen kwam Qatsieta opdagen o de baby op te halen zodra ze geboren was.

Maar de koning hield haar tegen en liet haar opsluiten in de kerkers.

Een paar minuten later beviel de koningin van een pracht van een dochter ze noemde haar Elsa.

Een maanden later ergens midden in de nacht had Qatsieta zichzelf bevrijd en ging naar de slaapkamer van Elsa.

Ze kwam binnen en ging naar het bedje waar Elsa in lag te slapen en sprak een vloek uit over haar ze zij:" Op je kroningsdag zal ef iets verschrikkelijks gebeuren met jou en je familie ik geef je al mijn ijskrachten en zodra je mijn naam hoor wordt je hart zo donker als nacht en je ogen zo rood als bloed en je haar zo zwart als roet. Qatsieta verlied het kasteel en kwam nooit meer opdagen.

Einde hoofdstuk 1 .

I hope You enjoyd My story ❤

Kiana Declercq ❤

Het mysterie van Elsa haar krachten.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu