iyi okumalaaar!
…
Sarışın oğlan telefonunun titremesiyle kalemini ahşap masanın kenarına bıraktı ve tanıdık hesaptan gelen mesajlara baktı.
Karşısındaki kişi Kei'nin tamamen zıttı bir kişilikti belli ki.. Kei'ye sorasanız engeli neden açtığını "sıkılmıştım" diyecektir, eh yalan da sayılmaz tabii.
fakedegilim:
beni tanımıyor olsaydın gece evinin önüne gelip serenat yapardım sana ciğerimfakedegilim:
akrostiş yazayım mı sana >3<tsukishima_kei:
hayır. ❤️fakedegilim: üzüyorsun beni hayatımın
anlamı ¶^¶fakedegilim: bu arada bakıyorum da en son Tokyo'ya gitmişsiniz kamp için
fakedegilim: nasıl geçti kamp?
Kamp konusu açılınca yazan kişinin kamptan olduğunu düşündü, konuşmalarının başında hemencecik konuyu açtığı için.. ama sonrasında karşısındakinin, ilk konuşmalarında kendisinden uzun bir süredir hoşlandığını yazdığını hatırladı ve bu düşünceyi bir kenara attı.
tsukishima_kei:
bakıyorum da birileri beni stalklıyorfakedegilim:
ben stalklamam güzelim, haberin gelirsarışın olan, okuduğu cümleyle yüzünü buruşturdu, hayır yani bu kadar da kekoluk olmaz ki.. tekrar engelleyip engellememek arasında kalırken bir kez daha titredi telefonu.
fakedegilim:
o engel tuşunun üzerinden çek elini şaka yapmıştım ¶^¶Kei şaşkınca ekrana baktı, izleniyor olma olasılığı yoktu, kendi evindeydi sonuçta... yani.. evinde kamera olamazdı değil mi?
'paranoyaklığı kes Kei bu tahmin edilmesi zor bir şey değildi' diye düşündü..
evet değildi, Kei ile minik bir diyologa giren bir kişi bile Kei'nin bu hareketi yapacağını tahmin edebilirdi, Kei aptallıktan ve aptal davranışlardan hoşlanmazdı ve bunu belli etmekten de hiç gocunmazdı.
telefonunun tekrar titremesiyle ilgisi yine mesajlara kaydı.
fakedegilim:
kamera yok evinde rahat ol aşk bahçem *3*Kei, tam anlamıyla gözlerini pörtleterek ekrana bakıyordu şuan.
'nasıl yani?'
'Hayır, beyin okuması imkansız. ' diye düşündü Kei 'mümkün değil, öyle bir şey yok ki.', 'mantıksız.'
fakedegilim: beynini okumuyorum hayır G2ODJ1PDJ1ODJ2ODJ2ODO
fakedegilim: seni uzun bir süredir sevdiğimi söylemiştim değil mi Tsukki
fakedegilim: bu seni uzun bir süredir tanıyorum anlamına da gelir
fakedegilim: vereceğin tepkileri tahmin etmem kolay oluyor bu yüzden
fakedegilim: bu yüzden paranoyaklaşma hemen yavrum (っ˘з(˘-˘ )
sarışın olan derin bir nefes aldı..
tsukishima_kei:
eğer biraz daha keko keko konuşmaya devam edersen gerçekten engelleyeceğim ↑_(ΦwΦ)Ψfakedegilim:
BANA
EMOJI
MI
ATTIN
GEBEREBILIRIM
SUAN
MUTLULAKRN
IMDATfakedegilim adlı kullanıcı sohbetten ayrıldı.
tsukishima_kei:
...
ne?…
ne yapıyorum hiçbir fikrim yok, ilk defa bu tarz bir şeyler yazmayı deniyorum sanırsam..
keko kuroo.. evet..
neden olmasın çünkü
1 yıl falan oldu sanırsam bölüm atmayalı, okunmaları tekrar toparlamaya çalışacağım, hadi bakalım