Harry Potter ( Relationship )

9 0 0
                                    

𝑀𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑌/𝑁,
    𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑠𝑡 𝑓𝑒𝑤 𝑑𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑜 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑟𝑟𝑜𝑤. 𝐼'𝑚 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝐺𝑖𝑛𝑛𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎 𝑚𝑖𝑙𝑙𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑜𝑛𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢. 𝐼 𝑚𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑎𝑠. 𝑀𝑟𝑠 𝑊𝑒𝑎𝑠𝑙𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑠 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝐻𝑒𝑟𝑚𝑖𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑅𝑜𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑐𝑘. 𝐹𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑒𝑜𝑟𝑔𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑎𝑛𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑟𝑒𝑓𝑢𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢.
     𝐼𝑡'𝑠 𝒔𝒐 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔. 𝐼 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒. 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑐𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒..  𝐼 𝑑𝑜 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ, ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑖𝑒𝑠? 𝐻𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑟𝑜𝑝𝑒𝑟𝑙𝑦 𝑌/𝑁? 𝐼𝑓 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑒𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝑰𝒕 𝒕𝒆𝒓𝒓𝒊𝒇𝒊𝒆𝒔 𝒎𝒆 𝒐𝒏 𝒂 𝒅𝒂𝒊𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒂𝒇𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒂𝒏 𝑰 𝒔𝒂𝒚? 𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒐𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒅𝒐𝒖𝒃𝒕 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒕 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒓𝒐𝒖𝒃𝒍𝒆.
     𝑬𝒗𝒆𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍. 𝑰 𝒘𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒘𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒏 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒏𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒂𝒚, 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒅𝒐𝒖𝒃𝒕 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕. 𝑰'𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒅𝒆𝒂𝒓. 𝑰 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒊𝒏𝒄𝒂𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔𝒆'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔.
    𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒎𝒖𝒔𝒕 𝒆𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓, 𝑯𝒆𝒓𝒎𝒊𝒐𝒏𝒆, 𝑹𝒐𝒏, 𝑮𝒊𝒏𝒏𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅. 𝑻𝒂𝒌𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆.
       𝑳𝒐𝒗𝒆,
                𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒙𝒐𝒙𝒐
----------------
A.N: Hey guys I really hope you enjoy reading this as much as I enjoyed writing it. Feel free to request a character and the relationship you want with them :) It also doesn't have to be from Harry Potter, just make sure you include what the show/movie is so I can do research incase I dont know it

To and fromWhere stories live. Discover now