𝑀𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑌/𝑁,
𝐻𝑜𝑤 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔? 𝐼 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙.. 𝑃𝑎𝑛𝑠𝑦 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝐼'𝑣𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒. 𝑀𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠𝑤𝑒𝑙𝑙, 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑟 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢'𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑜 𝑣𝑖𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑏𝑖𝑡.
𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦 𝑎𝑝𝑜𝑙𝑜𝑔𝑖𝑧𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔.. 𝐼 𝑚𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑎𝑐𝑘 ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐼'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑜𝑛.. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡'𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙, 𝑑𝑜 𝑡𝑎𝑠𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑙𝑜𝑟𝑑 ℎ𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢..
𝐼 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝐼'𝑚 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠, 𝐼 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑣𝑖𝑒𝑤 𝑜𝑓 𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑. 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔 𝐼'𝑚 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑓𝑒.. 𝐼𝑓 𝑇ℎ𝑒 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑜𝑟𝑑 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝐼 𝑤𝑟𝑜𝑡𝑒 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒'𝑑 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑦/𝑛. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑜𝑜𝑛. 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑎𝑓𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓.. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑜𝑟 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑌/𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑡𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑎𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢. 𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔, 𝑏𝑒 𝑠𝑎𝑓𝑒..
𝑀𝑢𝑐ℎ 𝑙𝑜𝑣𝑒,
𝔇𝔯𝔞𝔠𝔬 𝔐𝔞𝔩𝔣𝔬𝔶A/N: I actually really enjoyed writing this letter, felt kinda odd though. So what I decided to do is to do the relationship letters first then friend-like letters after. I hope you guys are okay with that :)
YOU ARE READING
To and from
FantasiaThis is just a bunch of letters from Harry Potter characters to read while you need motivation to shift or just need a bit of cheering up or motivation :) <3 YOU CAN DO IT!