𝘚𝘤𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘰𝘧 𝘢 𝘤𝘦𝘳𝘢𝘮𝘪𝘤 𝘷𝘢𝘴𝘦 𝘮𝘪𝘹𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘥𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘰𝘥𝘦𝘯 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘢 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦. 𝘓𝘶𝘤𝘬𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘝𝘢𝘱𝘰𝘳𝘶𝘣 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦'𝘴 𝘯𝘰𝘴𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴𝘴𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘤𝘬-𝘱𝘶𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘦𝘯𝘤𝘩 𝘰𝘧 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦.
𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦, 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘪𝘢𝘳 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘰𝘧𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯— 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 people 𝘢𝘴𝘴𝘪𝘨𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘳 𝘑𝘢𝘤𝘪𝘢 𝘎𝘶𝘭𝘮𝘢𝘯.
𝘏𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘳𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘤𝘭𝘶𝘦𝘴— 𝘦𝘷𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘪𝘮𝘦. 𝘐𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘢 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘺 𝘨𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯 𝘨𝘭𝘦𝘢𝘮 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘯𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘷 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥.
𝘏𝘪𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘷𝘪𝘣𝘳𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘤𝘬𝘦𝘵 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘰. 𝘏𝘦 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘵.
"𝘏𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥?" 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘥𝘪𝘴𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘧. "𝘚ó𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘳𝘳𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘑𝘢𝘤𝘪𝘢. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘪𝘮𝘦. 𝘖𝘩 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯𝘴, 𝘐 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘵! 𝘚ó𝘭, 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘚ó𝘭 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮."
𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩, 𝘩𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘯𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘳𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘺𝘦𝘵.
"𝘠𝘦𝘴, 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘐'𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯𝘷𝘦𝘴𝘵𝘪𝘨𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘴𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘴𝘰 𝘧𝘢𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮."
𝘈𝘩, 𝘺𝘦𝘴. 𝘏𝘦'𝘴 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘪𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘮𝘰𝘥𝘦𝘭.
"𝘖𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘗𝘦𝘵𝘦'𝘴 𝘴𝘢𝘬𝘦, 𝘕𝘢𝘴𝘩" 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘐 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘚ó𝘭 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴."
𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥.
"𝘉𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘵, 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘥𝘰 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘯𝘰𝘸𝘢𝘥𝘢𝘺𝘴." 𝘚𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦. "𝘎𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘨𝘰 𝘯𝘰𝘸. 𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘤𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘥𝘭𝘦."
𝘏𝘦 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘳𝘢𝘥𝘦𝘴, 𝘸𝘩𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘰 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘶𝘴𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘩𝘦'𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨. 𝘏𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘤𝘶𝘳𝘷𝘦𝘥 𝘶𝘱𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘵.
𝘈𝘩, 𝘺𝘦𝘴. 𝘈 𝘨𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦𝘤𝘩𝘢𝘯𝘪𝘤𝘢𝘭 𝘥𝘳𝘢𝘨𝘰𝘯 𝘭𝘶𝘹𝘶𝘳𝘺 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 "𝘕𝘢𝘴𝘩 𝘋𝘦𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦𝘻" 𝘤𝘢𝘳𝘷𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘏𝘦 𝘴𝘯𝘦𝘢𝘬𝘪𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘤𝘬𝘦𝘵𝘴.
𝘕𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘯𝘰 𝘦𝘷𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴— 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧.
𝘏𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘳𝘱𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴.
𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦, 𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩:
"Forgive me, my love, but I just couldn't take any more. "
YOU ARE READING
Smitten
Mystery / ThrillerA one-shot story about a man who lost his memories after meeting up with his girlfriend for a coffee date, but had no recollection of ever meeting his girlfriend there. Police came to his house the morning after, arresting him for her murder. But wh...