-1

54 4 1
                                    

Selam ben alp 16 yaşındayım biraz uzun saçlı balık etli siyah saçlı oversize giymeyi seven sıcak kanlı biriyim  istanbuldan antalyaya yeni taşındık. Burda hiç arkadaşım yok yeni okuluma henüz gitmedim umarım ordada dışlanmam he bu arada ben eşcinselim sizde dışlicaksanız dışlayın tabi :( Büyük gün geldi yeni evimize taşınıyoruz malesef bahçeli bi ev değil benim hayalim bahceli bi evdi olsun bunada şükür dimi? öncelikle odaları belirledik benim odam üst katta üst katta sadece bir oda ve bir banyo var Eşyaları yerleştirmeye başladık ben önce kendi eşyalarımı alıp odama çıktım yeni aldığımız yatak dolap ve çalışma masası geldi hemen kutuları kenara koyup getirenlere yer açtım aralarında bi çocuk vardı gerçekten çok yakışıklıyıdı kslı vicudu damarı el ve förn çekilmiş saç sakallı üff tam benlikti  bi an gözlerimi alamadım çocuktan dolabı kurarken başında beklemek istedim bana bakıp göz kırptı bende gülerek karşılık verdim sonra yere telefonumu düşürdüm eğilip aldım oda benim arkamdaydı fesat düşünme alp fesat düşünmeee! spariş verirken benim telefon numaram ile vermiştik  eşyaların kurulumu bitince gittiler annemde mutfağı yerleştirdiği için ben yolcu ettim tam giderken eliyle teletonu işaret edip güldü. Bende gülerek karşılık verdim noluyodu bana Gerçekten anlamamıştım kapıyı kapattım hemen odama çıkıp telefonumun sesini açtım normalde hep sessizdedir önce bavulumu açıp kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım bi anda mesaj geldi o yazdı sanıp hemen elimdekini bırakıp baktım o değildi zaten bana neden masaj göndersin ki dimi ? kıyafetlerimi yerleştirmem bitmişti gerçekten yoruldum ama bugün bitirip odama yerleşmek istiyodum yatağımın çarşaflarını geçirdim bu arada bu sene çift kişilik yatağa geçtim çok mutluyum gerçekten yatağıda halletiğimize göre bi tek çalışma masası kalıyor  onuda bitirdikten sonra rahat rahat oturabilirdim ama önce evin yakınındaki markete gidip kendime içecek birleyler almam gerek gerçekten dilim damağım kurudu hemen alıp geldim bi baktımki annemler herşeyi çoktan bitirmiş bitek benim odam kalmış artık aklam olmuştu her şeyi bitirdim rahat rahat oturabilirdim yarın okula gidicektim aslında erken yatmam gerek dimi ama hiç uykum yoktu o çocuk aklımdan hiç çıkmıyodu ki nasıl uyiyim uyuya kalmışım sabah annem uyandırdı hemen kalktım babam bide acele ettirmese neydr hazırlandım bi şekilde arabaya bindim çok gergindim okulun kapasına geldik indim herkes bana bakıyodu kimseye konuşmadan sınıfımı öğrenmeye gittim 10-A sınıfındaydım sınıfı bulup içeri girdim gerçekten çok samimilerdi sanırım burdan taşınmak zorunda kalmicaz mutluydum aslında Derslerde çok iyi geçti okul çıkışı babamı beklersen bi anda mesaj geldi.

(Mesaj)

+Selam
-Selam ?
+Beni tanımadın mı ?
-Hayır tanımadım kusura bakma
-Kimsin ?
+dün evinize gelen çocuk
- Aa pardon özür dilerim
+hayır sorun değil
-Güzel sevindim :)
+Napıyosun bakalım okul nasıl geçti ?
- iyi işte normal nerden biliyosun ?
+Sizin okulda müdür babam  
-Anladımm
+ :)
-Babam geldi ben eve geçince yazarım olur mu hem şarjım az
+olur tabii görüşürüzz
(görüldü)

Ay gerçekten çok mutluydum  neyse arabaya geçiyim artık babam kimle konuşuyosun diye sıkıştırdı bende hiç diyip geçiştirdim eve gelince direk odama çıktım bi de baktım ki bana fototraf atmış şok oldum.

+

- Üff gerçeten çok iyisin :')+Saol tatlım -Ya ben ne yazdım hiç farkında değilim musura bakam üf çok utanıyorum şuaann +Sorun değil :) -Bu arada çok gençsin nasıl öğretmensin +stajer öğretmenim tatlım-Anladım kaç yaşındasın bu arada ?+20 -uu adın ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Üff gerçeten çok iyisin :')
+Saol tatlım
-Ya ben ne yazdım hiç farkında değilim musura bakam üf çok utanıyorum şuaann
+Sorun değil :)
-Bu arada çok gençsin nasıl öğretmensin
+stajer öğretmenim tatlım
-Anladım kaç yaşındasın bu arada ?
+20
-uu adın ne
+Doruk
-Güzel isimmiş alp bende memnun oldum
+Bende bebeğim
-Ben üstümü değiştiriyim yazıcam sana olur mu ?
+ olur tatlım her zaman burdayım :))
(görüldü)
+Tatlım oldu mu şimdi görüldü aa
-Ne diyim ki ?
+Sende tatlım de ne bileyim
-Daha teni tanışıyoruz ama
+Olabilir ben sizdeyken ağzımın içinde düşüyodun ama
- ya deme üf utanıyorum aa
+Tamam sustum neyse hadi üstünü giy sen
-Tmm

gerçekten çok iyi birine benziyo çok kararsızım yaa

Selam arkadaşlar bu benim ilk kitabım lütfen linçlemeyin beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın sonraki bölüm görüşürüzz 🙏🍬

İmkansız aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin