Jisung: Halletmedik mi?
Minho: Neyi?
Jisung:Minho niye böyle yapıyorsun sana geldik, konuştuk daha ne istiyorsun?
Minho:Ben senden istediğim şeyi sana söyledim, bu durum tadımı kaçırıyor her gün daha çok bağlanıyorum sana ve sen beni umursamıyorsun.
Jisung:Hayır seni çok fazla umursuyorum.
Minho:Jisung sana sarılamıyorum, seni öpemiyorum. İnsanlar bizi sorduğunda hiçbir şey diyemiyorum. Ben böyle belirsiz devam edemem yoruldum.
Jisung:Böyle düşünme ben ve sen iyiyiz.
Minho:Benden şüphen mi var, bana güvenmiyor musun?
Jisung:Hayır tabii ki sana çokça güveniyorum. Öyle bir şey olabilir mi?
Minho:O zaman bu ne Jisung?
Jisung:Ben sadece bilmiyorum.
Minho:Kararını verdiğinde bana yaz bugünkü gibi bir şeyi tekrar yaşamak istemiyorum.
Jisung:Bu yaptığın fazla acımasız.
Minho:Özür dilerim Jisung ama ben acı çekmek ve kötü hissetmek istemiyorum. Ben hayatında değilim bile.
Jisung:Saçmalama hayatımın en önemli parçası sensin.
Minho:O zaman niye biz diye bir şey yok?
Jisung:Biz diye bir şey yok değil sadece sevgilim ya da farklı bir isim kullanmıyorum buna.
Minho:Yine aynı şey, ben bunu istemiyorum ve böyle devam etmeye kararlıysan sanırım daha fazla konuşmasak iyi olur.
Jisung:Bu kadar mı, beni sevdiğini söylemiştin?
Minho:Seni sevdiğim için bunu yapıyorum, Jisung sana iyi gelebiliyorken bırakmalıyım bunu eğer biraz daha böyle devam ederse sana zarar vereceğim. Hayatımda istediğim son şey sana dert olmak.
Jisung:Bana hiçbir zaman dert olmazsın. Ben ve sen iyi bir ikiliyiz. Bunu bozmayalım.
Minho:Ben seni seviyorum Jisung arkadaşın olmak istemiyorum, ciddiyetsiz takılmalar istemiyorum. Seni istediğim her an içimde hiçbir kuşku olmadan öpmek istiyorum.
Jisung:Minho yapma böyle biraz bekle.
Minho:Seni aylardır bekliyorum Jisung. Çok çok uzun aylardır.
Jisung:Bu kadar mı yani her şey?
Minho:Bu kadar Jisung
Jisung:Beni bırakıp gidecek misin?
Minho:İsteklerimiz ortak değilse zorlamak saçma. İstediğin ilişkiyi yaşayabileceğin birisini bulursun ve mutlu olursun umarım.
Jisung:Gitme. (Görüldü)
Herkese selamlarr, sizinle ilgilenemedim aylardır. Yitik ve bitik bir haldeyim telegram grubunu açamamışım bile. Bir şeyler yazıp en azından bu kitabı bitireceğim ki sizi daha fazla bekletmeyeyim. Grup olayı için isterseniz yine bana yazabilirsiniz 3 kişi de olsak açarım ayrıca konuşmak isterseniz instagramda wonderlandinsallyshead hesabından bana yazabilirsiniz. Kendinize iyi davranın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitter/Minsung/Texting
FanficAnonim kullandığınız Twitter hesabınızı aynı okulda olduğunuz biri bulsaydı ne yapardınız? Yayınlama: 21.08.2020 Bitiş:20.06.2021